• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kaffemoster

Då tror jag att jag tar en kaka till ;) .. eller två .. Mmmmm ...

• Lintuvirta

Åhhh.. Hej! *vinkar glatt* Jag är 37 och gift sen nyårsafton -06. Jag har läst nästan allt som står och har fnissat gott på jobbet. Men jag måste bara säga det känns skönt att flera känner som jag med string trosor...Jag passar inte ens i det..*suck* Jag har ingen rumpa! Men annars har jag former i överflöd =0)
    Men vad tror ni..Det måste varit en man som uppfann dom! Eller? Kan jag oxå få smaka en kaka?

• Dallas

Skönt att höra att fler tycker att string är osexigt och himla obekväma! Jag äger visserligen 3 par, köpte dem när jag inte var vid mina sinnens fulla bruk*fniss* Borde kasta dem faktiskt!
    Nä tacka vet jag hipster eller sånadär vanliga spetstrosor.

Jag undrar varför folk i allmänhet anser att: Borgerlig vigsel är inget märkvärdigt, och det är inte som på riktigt? Då kan ni väl gifta er i vardagskläder? Jaså!!med stooor förvåning HADE ni bröllopskläder?

Inte som på riktigt????? Va??? Tror folk att man driver med dem,: så fort borgerliga vigseln är slut, utbrister man då: HAHAHAHA DET VAR BARA PÅ LÅTSAS??!! Det gjorde inte vi iaf. Det är på riktigt, ingen teater.

Usch, jag är visst lite stingslig idag....
    Kan jag få smaka på kakorna?Snäälllaaaa

• a02270

Ja varsågoda, det finns några kvar.

*bjuder på stort och slänger med lite saft*

Bakade ju en Heeel långpanna ;)

• a02270

Jag kan rekomendera kakorna, de har varit uppskattade av alla som smakat dem..:D

Receptet finns nånstans mellan sid 77 och 85 skulle jag gissa på.. :P

• Dallas

Tack!!mmmmmmmmmmmmm va gott
    Ska genast leta!

Jag ska baka senare idag. Just nu är det oooooliiiidligt varmt och kvavt! Här har vi gnällt i flera veckor över regnet, så kommer det plötsligt tropisk värme.

• Kaffemoster

Jag skickade lite av vår hetta till Sverige igår (i Gnälltråden) 8) .. det var dock ingen som skickade kyligt regn tillbaka .. Vi har fortfarande över 40 grader C .. och min luftkonditionering i bilen är också trasig .. Tantor får väl gnälla?
    Kakorna var underbara! Tur nog var dom virtuella, så jag behöver inte använda några Viktväktar points .. Japp, kämpar på med viktväktarna för att få bort några mer kilon. Var jätte duktig i våras, men efter Sverige trippen i Juni, så har jag svårt att hålla mig ifrån .. godis och kakor ;)
    Om man gifter sig borgligt, så är man inte lika mycket gift ... Innebär det att man kan vänstra lite utan att det räknas? :D

• systerbrud

Kaffemoster nästa gång du är i en mall ta en mrs Fields chokolatecookie(felstavat?) för mig. d De är så supergoda, en av anledningarna till att jag ökade 7 kg när jag var au-pair på 80-talet...nostalgi MEN jag kan inte förlika mig med 80-tals modet, jag menar när småkvinns har stora plastsmycken, benvärmare mm. Been there!

• Kaffemoster

OK! Jag tar en tur förbi mallen i morgon bitti och köper en stooor påse nybakta Mrs Field's chocolate cookies som vi alla kan smaska på här i forumet :)

• Dallas

Kaffemoster
    Aha! Är det så det är??!!! Man är fortfarande ogift o kan vänstra lite hursomhelst....

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!