• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

burken : Va! Vart då? Har jag missat nåt?

• Dallas

Jomen där har jag smygkikat, men blev såååå trött! Orkar inte ens att skriva där

• burken

kunde inte låta bli, men nu är det nog med det.

*stan e full av vatten* gnolande börjar tunnas ut.

• a02270

*bah* vilken jobbig tråd..*suck*

Fortsätter att nynna *mm mm vatten åhhhåå vatten*

• zukigirl

Jag har oxå vart inne nån gång och kollat men den är ju för fan bara löjlig den tråden. Översittare som tror dom är mer än någon annan....

• burken

Nu skäms jag lite att jag la mig i..

Men men

Jag trivs ju bättre här *där jag kan lukta på blommorna*

Kram

• Dallas

burken
    Inget att skämmas för! Man kan bli påhoppad lite varstans nu tycker jag.

Det var bättre förr moooaaahahahah ( har inte hängt här såååå länge, men sen nov)

Vissa fattar inte och utan blir råf**bannade med en gång. Jag kunde inte låta bli att skriva ett par rader i www.brollopstorget.se/Forum-1-6/m2447683.html
    för det var ett inlägg där som jag hakade upp mig lite på,... var då TVUNGEN att ironisera litegrann och vips så blev nån ilsk!!! Även nicket som skrev det jag hakade upp mig på, har idag svart lite lätt uppretad moooaaahahaahahaah

• Dallas

Ps mitt första inlägg i den tråden finns just nu på sid 10 ......

• Dallas

Jaha, så har jag svarat personen, och hoppas därmed att h*n kan varva ner litegrann.

*visslar:Å regnet det bara öser ner*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!