• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Tant Brud

Läget under kontroll
    Han kom hem tre och luktade inte gott, men var absolut inte full. De hade varit ett stort grabbgäng på en restaurang, och sen dragit vidare till Akkurat och Kvarnen. Inte ens en löjlig slips hade han, så det var väl en väldigt rolig och mogen svensexa.
    Fast det är säkrast jag kör idag

Nu packar vi det sista och far söderut. Återkommer som FRU

• Dallas

Tant Brud
    Lycka till!!! Ni kommer att få ett helt underbart bröllop!

Ja det är allt bäst att du kör Kul att det finns fler som inte förnedrar sina vänner

• Bröllopstokiig

Jepp! Jag är en ulla-bella

Fick precis besked av chefen att jag får ledigit i morgon!!*yipppi*

*nynnar... Vatten.. hela går´n är full med vatten*

Välkommen Alice45 och välkommen tillbaks Tant Brud! Hoppas det blir riktigt fint väder på lördag

• Dallas

Yllo
    Åttaåttaåtta
    Kult!!!
    Jag sjunger med, snart kan jag sjunga båtlåt, 50 mm regn sen igår morse....

• Yllo

Sitter här på jobbet och lyssnar på studio 107,5... den där radiokanalen som bara spelar gamla godingar från 70-80-talet.. Har suttit här och väntat hela sommaren på "Sommaren är kort.. det mesta regnar bort" men nejdå.. Kanske dom inte vill uppmärksamma oss lyssnare på att sommaren faktiskt regnat bort!!

• Dallas

Dålig stil De kunde gott spela den låten

Som sagt: På måndag börjar jag jobba igen 4 veckor går alldeles för fort. *ÅNGEST*
    Får väl testa magnesium, det ska tydligen bota ångest..... jag säger bara NOVEMBER= grått,grått,dimma,regn Snart är vi där!*obotlig optimist*

• Yllo

Men du har i alla fall haft semester.. Själv har jag 3 månader och 2 veckor kvar till min

• Dallas

Skönt att ha nåt kul att se fram emot
    Jag vill ju gärna träffa arbetskompisarna, (vissa har jag inte sett sen innan midsommar) men själva gnetet saknar jag ju inte. Det är ju likadant varje gång man varit ledig länge... vill inte tillbaka. När man väl är där så går det ju bra.

Jag känner mig som nån poet/Ingmar Bergmantyp eller liknande idag Positiva klubben moooaaahahahhaha

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!