• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Har nu ringt henne... Hon kan inte svara på om jag får ledigt eller inte än.. Allt beror på om mina övriga kollegor går med på att en annan tjej från en annan klinik går in och skriver våra journaler.. eller om en av mina kollegor är tillbaka i tjänst i morgon (sjukanmäld p g a foten)

Jag ska i alla fall få besked i morgon f.m. har hon lovat.

• a02270

*håller tummen* att du får ledigt!

• Alice45

Hej
    Får man vara med i denna härliga spalt med tanter
    Är en tant på 46 som ska gifta mig i dec.
    Har varit gift förut och har tonårsbarn.
    Men tycker att denna gång är full av egna planeringar o glädje.
    Hoppas att kunna byta tankar o ideer med lite "äldre damer" ;)

• a02270

Välkommen!

Det finns ett inlägg med en liten presentation på nån av sidorna 90 och framåt ( har jag för mig)..:D

• Tant Brud

Kan man dyka in här igen tro?
    Jag skrev här i början av sommaren. Nu har vi varit sex veckor i litet hus lååångt ut i skärgården, utan dator och TV, bara jag, sambon/fästmannen och två aktiva barn.
    Det har varit alldeles, alldeles underbart

Men nu håller jag på med sista fixandet, på lördag gifter vi oss

• Alice45

Åh Vad låter härligt med sommar huset.....
    Slutfixandet låter ju också härligt men antar att det är lite pirr och panik nu i slut tampen

• a02270

Tant Brud, självklart är du välkommen tillbaka!!

Hoppas verkligen att du får en toppendag på lördag!!

• zukigirl

Alla är välkomna! Det enda kravet är att man är "tant"! Fysiskt eller psykiskt spelar ingen roll!

• Tant Brud

Vi ska ha bröllop ca 15 mil härifrån, så i morgon ska vi åka dit. Håller på att tänka på allt som ska med, och samtidigt sprallar barnen (7 och snart 4) runt. Lite jobbigt att inte kunna tänka en enda tanke klart. Känner ni igen er

Fick nyss reda på att de ordnat svensexa för fästmannen ikväll. Kul för honom, men jag hoppas det inte blir för sent med tanke på att vi ska iväg i morgon.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!