• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Kristina07

Och jag äter bara bröd och västerbotten ost av allt på en kräftskiva så jag struntar i hur kräftorna smakar
    *asgarvar*

(Ni vet väl att kräftor är asätare????)

• burken

Morr spott och fräs #¤%&//(&/()==?`###

Alltså nån jävla måtta borde det väl vara! Jag har faktiskt en blivande brud men nerver på utsidan!

Min kollega som jag skulle jobba med idag på station reception hade försovit sig. kom 2 TIMMAR för sent. Det tar cirk a15 min att köra till jobbet!!!!!!??????

Inte nog med det, sedan lallade hon 10 min innan hon kom på plats!! OCh sa inte ett ord.

SEDAN har hon mage att vara på lunch 1 timme och 10 min. Vi har 30 min rast!!

Och det vart överstressigt på morgonen. Inte en siffra rätt lyckades jag med, kändes det som iallafall..

Fy fan!!!

Kändes skönt att få spy lite galla!

Hur går det med strutsarna?

• zukigirl

Är det någon som vet vad Iris heter på engelska? Alltså blomman Iris!

• zukigirl

Glöm att jag frågade! Kom på att den heter likadant på engelska...*s*

• Liinda_e

näpp nu tänker jag ALDRIG glömma det!!!! :D :D

• Kaffemoster

Liinda_e, du kommer att glömma! Det är vad vi gör här i Tant tråden ... vad det nu va vi skulle glömma :D

• Yllo

Fy 17 vilken kollega Burken! *ger dig en kram som tröst och räcker över skålen med popcorn*

Ja, jag vet att kräftor är asätare Kristina07, men svansen är såååå god Längtar till Thailand nu.. ska pröva på en hummer för första gången i mitt liv Hoppas så att den är god!!

Oj vad kul jag hade i helgen! Var ju till Västerås på Partylite-konferens (ljus). Vi, alltså vår grupp, var upp på scenen och lanserade en del av de nya produkterna ur höst och vinterkatalogen. Temat var halloween så vi var utspökade till familjen Addams Hela lanseringen gick jättebra och vi var supernöjda med hur det blev. Efteråt kom massor med människor fram till oss (inkl högre chefer inom koncernen) och sa att vår lansering var den bästa av alla 8 *stolt som en tupp*
    På lördagkvällen var det galafest. Jag var uppsnoffsad till tänderna med fin frisyr, tiara och balklänning med släp! Visste väl att jag skulle få nytta av den där krinolien jag köpte till brudklänningen
    Det roligaste var nog att studera vad de andra hade på sig.. tänk vad olika man uppfattar galaklädsel *ser funderande ut*

Hur uppfattar ni ordet "GALAKLÄDSEL"?? Med andra ord... vad skulle ni sätta på er om ni var bjudna på gala?

• Berner

Helt klart lång klänning, och fixad frilla

• Dallas

Jag släntrar in så korta stunder nu när jag sliter i mitt anletes svett...

Koka ny kräftlag? Har gjort det en gång, men inte nu längre. Överkurs

burken
    Såna "kollegor" vill man faktiskt spy på! Så j**la dålig stil!! Ingen ursäkt eller skam där inte??
    Jag jobbade med 2 pers idag som är som siamesiska tvillingar De gör ALLT ihop, och den ena av dem är tydligen döv... hon svarade inte på så värst många larm idag och gick definitivt inte till de jobbigaste som larmade *grrrrr gahhhhh* Gissa vem som fick ta de jobbiga???? Vi jobbar inte ihop mer än en gång/mån som tur är.

Yllo
    GALAKLÄDSEL = långklänning dvs afton/balklänning eller folkdräkt för mig. Så du hade tänkt rätt.
    Vad hade de andra på sig?*extremt nyfiken*

Vad var det vi skulle glömma ?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!