• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Liinda_e

ahaaaaaaa okej guuuu vad dumt av mej...så klart är det så.....

• Kristina07

Precis, och bryter man en chokladbit mitt i tu (eller ett vaniljhorn för den delen) så läcker kalorierna ut!

Det är bättre att äta 2 halva kakor än 1 hel!

*nickar förnuftigt med huvudet*

• Kristina07

Det är också därför jag kokar glöggen!

(fast egentligen är det för att jag är glömsk och glömmer att jag har glögg på spisen)

• Kristina07

Ok, burken. Jag väntar med spänning på kängorna alltså!

Ska ut och shoppa med mellantjejen imorgon. Egentligen till henne, men några mamma affärer måste jag väl få titta i?

• Kristina07

Eller så kan man skylla på sin höga ålder och säga att man glömt att man redan ätit 2 kakor?

Då kan väl inte kalorierna för de första 2 kakorna gillas?

• a02270

Ang kalorierna, så det jag vet är ju att om ingen ser en när man äter, så finns det inte..*gloria över huvudet*

• Dallas

Kristina07
    Precis så! Klart att inte de två-tre första gills! JA det måste du väl få, titta i mamma affärer alltså.
    Jag ska då inte kolla i några affärer alls i morgon*vältrar mig i självömkan*

plikten framför allt vettu

• Kristina07

Lön har vi ju fått också
    *strålar som en sol*

...med semesterersättning på....

(att det fortfarande finns lite bröllopsutgifter att betala av kan jag förtränga till söndag kväll då räkningarna ska betalas)

• Dallas

Lön redan??????
    Vi får på måndag...bara elände idag juh. brukar vara retsamt att lyssna på Rix Fm och höra tjatet LÖNINGSFREDAG (när det bara är 24 eller 25e)därför lyssnar jag inte på radion idag

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!