• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • zukigirl

Vi tar västkusten! Då är det krypavstånd hem för mig!

• Månen72

Äsch, rödvin har vi här också ju... och boulebanan ligger 300 m från huset *fniss*
    Så varför åka till Frankrike. Inga större förändringar för oss gamlingar eller hur?!
    Västkusten blir alltså bra! Krypning tja... hellre rullatorn... knäna och höfterna tar sån skada... speciellt efter höftledsoperationerna!

• Dallas

Västkustboule blir det då!

Jag har varit helt utmattad om kvällarna den här veckan! Jag somnade med en bok i ansiktet redan kl. 21,45 ca igår *skäms* Ungarna hade kompisar här och de ville se Shrek, jag har sett den 2 ggr redan så jag skulle läsa.....

Gnäll:
    Vad synd att VM går i Japan Idag har jag följt Carolina hon gjorde en jättebra tävling!!! VM- GULD OCH EUROPAREKORD. Ja jag gillar friidrott!!!!!
    Får väl försöka se lite på jobbet i morgon också( på rasten såklart!!)

Plikten kallar!!

• Månen72

Hehe låter som min sambo som la sig på soffan med barnen för att titta på Shrek. Dottern kom in vid 10, i nån reklampaus, och frågade om inte jag kunde sätta mig med dom istället. Pappa sov ju bara

Jaja, dom bäddades ner och tittade vidare. Dom har sett den många gånger innan också.
    Sen var det bums i säng. Tog bara 2 minuter innan dom sov *ler*

Sambon kom upp vid 3 tiden inatt och la sig. Då hade han väl tröttnat på soffan.

Och visst blir man sur när inte VM går tex här i Sverige så att man kunde följa på plats. Hejja Carro! Hon är underbar. Grät när hon avslutade med EU rekordet!

Ser förresten fram emot västkustboule... så roligt så här på äldre dar... när man tröttnat att titta på ungdomarna som springer och hoppar på TV

• Kristina07

Jag fick jobbet!!!! HURRA!

Mer pengar och mindre timmar, precis som jag ville ha det!!!

Börjar den 15/10.

Jag ska säga upp mig härifrån på fredag. Nya jobbet skickar hem avtalspapper i veckan, så allt ska vara klart på fredag!

*häller upp skumpa till alla närvarande*

• Liinda_e

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• a02270

Grattis! Gu så roligt *skålar*

Har alla haft en bra helg?

• Kristina07

Liinda, när får du besked om ditt jobb?

• Liinda_e

jag tror att jag fick det för hon ville ha mej på vikarie listan på en gång...men jag sa att jag tidigast kan ta egna företag och uppdrag i november pga bröllopet

• zukigirl

Kristina07: Åhhh grattis! Vad glad jag blir för din skull! Och för Linda med! Jaha... då är det bara jag som ska ha ett jobb med då... Fast jag jobbar på det och är optimist så det löser sig säkert!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!