• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Yllo

Hej alla tanter!

Nu har jag äntligen kommit in med mitt gamla nick igen.. och framför allt kunnat logga in på nytt!
    Min man undrade nog vad det var frågan om när det osade svavel från datarummet ända upp i övrevåningen där han satt framför tv:n i söndags.. kom ju hem från semestern då och kunde inte logga in
    Han konstaterade ånyo att jag helt klart är BT-beroende

Välkommen alla nya tanter till vår glada sida!

Grattis till er som fått nya jobb också!

Nu har jag kämpat mig igenom alla sidor som tillkom under min semester... rackarns otur att man inte har tillgång till dator då. Ska smita över till panik-tråden nu och försöka läsa ikapp även där

• Dallas

Liinda
    Jag har nämnt det förut men gör det igen; Jag kan inte virka eller sticka! Min farmor sa alltid : (när hon försökte lära mig) jag ska köpa för 5 öre tålamod till dig..... Undrar sååå vad hon menade med det???

Jag har fullt sjå med att läsa ikapp och navigera mig runt här på nya Bt nu!

• zukigirl

Dallas: Vilken fin vovve! Är det din? Lite svårt att se vad det är för något, Siberian Huskey, Gråhund eller vad?

• Dallas

Ja det är en S H. Vi har ingen, men sonen önskar sig en sån (Näst) mest av allt! Det han önskar mest är att få träffa Michael Nyqvist Han har sparat bilden i datorn för att vi inte ska glömma bort vad han vill ha!!

• zukigirl

ahhh... jag är oxå vansinnigt förtjust i Huskeyn! Så otroligt vackra hundar. Tyvärr så är sambon pälsdjurallergiker så det blir inga fler pälsdjur för min del... :(

• Dallas

Trist! Jobbigt med allergier!

Jag skulle iofs kunna tänka mig en hund, men valpar kräver MYCKET jobb och att man är "mammaledig" ett tag. Funderar på att höra med chefen om hon och f-kassan godkänner sån ledighet... Jag skulle gärna skaffa en Berner Sennen också, det är en rejäl och godmodig vovve! Dream on!!

• Dallas

Förresten! Har ni sett att det finns en person här på Bt som har vår idol som visningsbild???!!!! Jag kommer ej ihåg nicket, men ska leta och leta, hon kanske kan platsa i vår tråd

• zukigirl

VA!!!?? Finns Hyacinth här på BT!!?? *oh my god!*

• Dallas

Javisst!!!!!!!!!!!!!!! Guuuuuuuuuuuuddddddddddddddd va avis jag är!!! *förbannar min dumhet att inte hinna först med Hyacinthbild*

• zukigirl

Äsch... Det finns väl fler bilder av henne... Du behöver ju inte ha samma! *hehehe*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!