• zukigirl

Hallå alla "gamlingar"!!

Känner mig emellanåt så himla gammal när jag är här på BT. Är det bara jag som är lite övermogen här eller? Jag är 38. Finns det några fler som är över 35? (Nu låter det ju som om jag inte gillar ungdom men eg så är jag bara avis! )

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!
  • Dallas

Nä förvisso! Jag såg det igår men sparade inte nicket såklart* virrpanna*

• Dallas

Moooahahahahah för söka "gömma" sig för mig är inte lätt! Jag har hittat Gable nu, med Hyacinthbilden......

• Dallas

Tjatmoster igen... Stämmer verkligen antalet inloggade*höjerpå ögonbrynen* bara 19, förut var det ju tusentals. Nä dax för rökpaus igen

• Kaffemoster

Lagom till läggdax (för er) har jag lyckats trassla mig igenom proceduren för att få tillbaka mitt nick.
    Kul möhippa, Zuki!
    Roligt med alla ny jobb!
    Klart man kan sticka raggsockar! Säg till om beskrivningarna i länkarna inte stämmer.

• Gotland08

Ser att alla tanter har gått och lagt sig... Tur att någon håller ställningarna

• a02270

Godmorgon!

Jag har fått mina konton att funka..JAAAA *dansar en liten dans*

Är det nån av tanterna som följer Gilmore Girls?

• Yllo

Ähhh... jag var ju tvungen att kika på första Idol-uttagningen i går kväll Oj oj oj vad man kan få skratta emellan åt där

Tror nog att nya BT kanske kan bli bra bara man vänjer sig vid det.. har ju t.o.m. lyckas få dit en liten bild också *ser så stolt ut

Zuki... Även om din sambo är pälsdjursallergiker så har han ju ändå ett "pälsdjur" *flinar busigt* .... en mus har han ju!! + att han säkert är meddlem i den där klubben "Rädda djuren - Smek en mus"

• Dallas

Ja jag kollar på Gilmore Girls ibland. Förr kunde jag inte missa ett avsnitt men nu ser jag bara då och då.
    Idol? Då skäms jag.... när de TROR att de kan sjunga och så låter det f*n. Jag brukar vänta ett par veckor innan jag ser hela avsnitt, men smygkikar lite i början

Yllo!!!! *drar efter andan* men va säger du

Jag är inte så pryd som jag ibland vill utge mig för mooooooaaaaahahahahahahah

• a02270

Åhhhhhhhhhh Gubbar!! :D:D:D:D

fast var är knappen för att lägga till gubbarna?

Såg ni GG igår?? Jaaaaa vilket bra avsnitt!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar"!!