• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • bridesilly

ååh alla var jättefina

• Ms K

Shit pomfritt, har just lokaliserat problemet till varför min dator helt mystiskt blivit så seg. Jag har horder med bilder ju! Massvis! Sparar så mycket mycket mycket bröllopsinpiration ju!!! herrejösses alltså!

Nä, nu har jag bestämt mig för att fixa en bok istället! Printa ut bilderna och klistra in! En bröllopsplaneringsbok! Med ideer, bilder och recept, planering och bokningar, allt i ett!!! Är inte något bra nog att hamna i boken - näpp, då ska det inte ligga och skrota på hårddisken heller!

• bridesilly

Så har jag också gjort fast jag har gjort en scrap book av lite klipp å klistra med massa fina bilder om hur vi vill har våra bilder, kläder, hår, dukningar och tårta med mera Blir jättefint! På framsidan sitter en liten bok påklistrad som mina tittare får skriva kommentarer till sedan när dom får se albumet, ingen vet ju om något ännu så dom får heller inte se mina ideer

• misstrixie

Ms K

Haha! Bra idé med bröllopsplaneringsbok, jag ska göra en så fort vi fått vår skrivare lagad.

• bridesilly

Ja men det är jättebra att ha faktiskt, om du redan har bilder av det mesta så som du vill ha det kan du bara visa detta för fotografer och frisörer med mera så får dom en klar bild av dina önskemål

• Ms K

bridesilly: JA! Men där sa du nått smart ju: Frisyr definitivt! Perfa. Men även tex när man sen ska ställa i ordning för festen, så vill man ju garanterat ha en massa fixarhjälp av syskon osv med bordsdkorationer etc. Då kan man bara visa bild på hur man hade tänkt sig att div detaljer ska se ut - så mycket lättare att än att försöka beskriva nått! Tack! - ännu en anledning - i morgon är det jag som går och köper en fin inbunden bok dedikerad till brölop bröllop och åter bröllop Tror att dom har på Lagerhaus va? Ording&reda är så snygga, men alldeles för dyra just nu

• bridesilly

Msk

ja det har dom säkert på lagerhaus..jag köpte en bok med bruna fina papper å en röd rand på framsidan som jag har klistrat på en liten bok med bröllopsmotiv på, det är igentligen ett vanlig fotoalbum som man ska fästa fast bilderna i men det blev snyggt. Sen har jag sprungit på panduro affärer å köpt in bröllopsrelaterade papper och stickers, dekorationer. Kuuul

• Ms K

*fniss* Jag får nog köpa en STOR bok med många stora sidor har en känsla av att jag kommer hinna samla på mig en del på ett år Men å andra sidan, det kanske blir en rolig grej att spara sen med, som en del av bröllopsminnena

• bridesilly

Ja min är definitivt kvar som ett minne för framtiden, där har jag klistrat in allt som jag tycker är fint å som jag vill ha med mig på min bröllopsdag. tips är att om du har en massa gamla bröllopstidningar så kan du massakera dom å klipp å klistra lite så hittade jag min drömfrisyr så jag ska ta med mig boken å visa för min frisör sen

• misstrixie

Yes! Nu har jag varit och tittat på (och bokat!) festlokal. Jättefräsch och fin och rätt så neutral så man kan pynta till den lite hur man vill. Känns inte lika magiskt som när vi hade bokat kyrkan, men nästan...

Svar på tråden Augustilistan 2008