• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • bridesilly

Kul med en tråd som man kan diskutera allt i för allas dag i augusti nästa år..det är såååå skönt att veta att jag inte är överdrivet tidig i mina planer

• misstrixie

Jag kan inte bestämma mig för kort innan jag har bestämt mig för färgtema! Men jag har ju två som känns lika lockande... ahh, blir galen. Inte för att det är jättebråttom men tänk om jag ALDRIG kan bestämma mig?

• AnnaplusHenrik

1 år kvar för oss idag!!!!

• GME76

misstrixie:
    Varje gång jag hänger upp mig på nåt sånt så tänker jag på att gästerna kommer uppskatta maten, drycken och förhoppningsvis ha så kul att de inte tänker på färgerna . Och det funkar faktiskt. Hindrar mig från att flyga iväg för mkt...

• bridesilly

hehe jooodå visst kan man bestämma sig, när det är nåt man inte kan släppa tanken på så ska man ta det för då är det rätt...så brukar jag göra..tänka efter ett tag å se vad som känns mest "rätt"

• misstrixie

GME76, bridesilly

Ja det ger sig väl så småningom, och det är inte så viktigt egentligen... men jag blir lätt manisk med sånt där, att saker ska matcha och stämma och allting ska vara så himla genomtänkt.

• bridesilly

ja men det vill jag ha också, in i minsta detalj. När jag gör något så märks det ofta att det är genomtänkt för det är så jag vill ha det

• misstrixie

bridesilly,

Hehe... jag är ALLTID sån här, till och med när vi ska ha små "vanliga" fester. Jag bara älskar att tänka ut teman och gå och pynta innan, hänga upp matchande handdukar i badrummet, lägga fram en ny extra fin tvål, plocka fram olika sorters glas och drinkpinnar så att man kan välja precis det man vill ha, servetter som passar till årstiden/temat för festen, såna saker... Min m2b fattar inte att jag orkar, för många av detaljerna lägger ju ingen ens märke till! Men jag tycker det är lika kul ändå, bara jag själv vet att allt är genomtänkt. Bröllopet kommer nog att utgöra höjdpunkten i mitt festfixar-liv tror jag.

• bridesilly

misstrixie

jodå det märks att en bröllopsfest är välplanerad. De som har öga för detaljer kommer att uppskatta de matchande inbjudningarna, vigselprogrammen servetterna dekorationerna med mera med mera

• misstrixie

bridesilly,

Hur ser ert brudfölje ut? Ska ni ha tärnor och marskalkar?

Svar på tråden Augustilistan 2008