• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • bridesilly

virvel

De från calligraphen har inte kommit än, tror att de tog nån dag längre på sig att skicka så än så länge ett poäng till kortdesign

calligraphen har väl boxar?

• misstrixie

bridesilly,

Hur ser Florence ut inuti? Och är det kraftigt papper i kortet eller känns det tunt?

Har också beställt prover men jag minns inte om jag fick med just det kortet... nu blev jag sugen på det igen.

• Virvel

bridesilly

Dom två första var fina. Den sista länken var inte riktigt min stil. Jag tycker att dom du länkade till igår, dom gröna är dom klart finaste.

• bridesilly

misstrixie

florence är ett jättefint men ganska litet kort. inlagan fanns inte med på det så jag vet ej hur det ser ut färdigt. detta kort var av ganska tunt material.

virvel

ja dom två första är mina favoriter på calligrapen med, det sista tog jag för att det jag ville ha inte fanns med bland provkorten.

• misstrixie

bridesilly,

Ah okej! Jag fick hem mitt provkort från kortdesign idag, det med en röd ros på. Det är väldigt vackert och enkelt... men känns inte riktigt 100% rätt. Får väl se vad m2b tycker...

• bridesilly

gilalr det på kortdesign med två silverhjärtan med, sätter man grön text så går det i alla våra färger..hmm ganska snyggt hade det blivit tror jag

• GME76

Va kul det var att se era kort. Har varit helt inne på budget med enkla färgade kort fr Gallerix men hittade detta:
    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&OC=Basket&OLId=2274345&PId=1014192
    Inte direkt de vanliga romantiska korten men detta är mer vår stil .
    Får se hur det blir, ska inte skicka dem förrän februari ändå.

Svar på tråden Augustilistan 2008