• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • misstrixie

Vi kommer nog ha osa 3 månader innan, tror jag...

• bridesilly

jag tror också vi siktar på osa 3 månader innan, planeramänniska som jag är skulle jag känna mig stressad att inte veta vilka som kommer och inte annars

• misstrixie

bridesilly,

jag är likadan. Jag skulle helst vilja att alla ringde SAMMA DAG som de får inbjudningarna och säger om de kommer!

• bridesilly

hahhaha

jaa minst, kan man inte skriva osa omedelbart för bruden är otålig hahaha

• Virvel

Ha,ha. Håller med er. Gärna svar samma dag inbjudningarna kommer ut så att jag kan börja planera bordsplacering och allt annat som hör till middagen.

Vi kommer att ha OSA 2 mån innan.

Det är kul att det är fler som är som jag. Nu har jag bevis. Ifall min sambo tycker att jag verkar planeringsgalen så kan han gå in här i tråden och kika så hittar han fler.

• misstrixie

Virvel

Han kan få numret till min m2b, de skulle nog ha en hel del att prata om!

• misstrixie

Måste bara få berätta förresten... igår så åt vi romantisk middag för att fira att det var ett år till bröllopet. Jag lagade en god pasta och så satt vi på vår uteplats med levande ljus och hade det supermysigt. Höll på rätt länge med maten och "pyntandet" men det var ju bara roligt.

Så idag, bara för en stund sen kom jag hem från jobbet och där står min m2b och lagar middag åt mig! Han ville "bjuda igen" för igår så han åkte tidigare från sitt jobb och handlade, och nu sitter jag här vid datorn och kopplar av medan han står i köket och lagar fläskfilé och potatisgratäng! Ibland vet man bara att man gjorde rätt som sa ja...

• bridesilly

misstrixie

woow mysigt

• AnnaplusHenrik

Här är en till som blir fru i augusti 2008, 2008-08-16 närmare bestämt...
    berättade det för de närmaste igår, så nu känns det som att det är "på riktigt"

• bridesilly

Jag vill också berätta för alla och involvera alla i mina planer men vi har bestämt oss för att det är hemligt fram till efter nyår när vi vet att vi har så mycket pengar vi vill ha för att genomföra det här på vårt sätt

Svar på tråden Augustilistan 2008