• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • misstrixie

Tycker ni att det är väldigt oartigt att skicka ut inbjudningarna 6 månader innan bröllopet? Jag vet att det inte är god etikett men många av våra gäster bor långt iväg (en del utomlands) och är rätt "upptagna" personer i allmänhet. Skulle ju bli så ledsen om de bokar in sig på annat...

• bridesilly

misstrixie

oartigt? nej inte alls, blir det som vi har bestämt att bröllop blir i augusti nästa år så kommer jag skicka ut inbjudningar efter årsskiftet nån gång. Semestrar planeras så tidigt så jag vill inte att någon ska hinna boka upp sig på något annat

• 8108

Vi kommer nog förmodligen skicka ut en liten save-the-date notering i samband med att vi skickar ut våra kombinerade "tack_för_doppresenten_/_julkort"

Sen skickar vi ut den riktiga inbjudan i slutet av mars!

Folk planerar ju sina semestrar tidigt och har man dessutom många gäster som bor på annan ort så är det ju viktigt att folk får veta "i tid"

• Pidis

Hur och var gör man dem här fina hemsidorna ni har????

• bridesilly

har också tänkt på save the date kort men jag skickar de riktiga inbjudningarna istället för vi har såkallat hemlig planering så ingen vet om detta alls

• m1n3rv4

jag ska gifta mig den 8e :)

• misstrixie

Men då skickar jag inbjudningarna i februari så att de kommer fram på alla hjärtans dag.

• GME76

misstrixie:
    Kanonidé ju! Tänkte också skicka inbjudningarna i feb/mars.

Svar på tråden Augustilistan 2008