Misstrixie, tack! Ja vi hoppas givetvis att huvudvärken går över... vi får nog räkna med att det tar tid. Tror min m2b har lite svårt att låta det ta tid....han trodde på allvar att han skulle kunna ta en långpromenad i skogen med vår hund dagen efter det tog bort gipset från ben och fot :) Det tog ca 4 månader innan han kunde det :)
Virvel
åh...tråkigt att det tog så lång tid. Påbörjade ni ngn utredning (du behöver givetvis inte svara om du inte vill)? Jag tror att många (inkl jag) förutsätter att man kan få barn...men dte är ju inte självklart. Kul att dte gick snabbare med andra :) fast då hade ni kanske inte räknat med det :)
Jag har funderat, och vi har pratat om det, på om jag skulle sluta med ppiller nu - för att låta kroppen komma igång under året. Men samtidigt kan jag få outhärdlig hud (fick det senaste gången jag slutade, dock inte första) och det vill jag inte riktigt riskera vid bröllopet. Min hud ger väldigt lätt ärr tyvärr... Så jag tror jag kommer sluta med p-piller i samband med bröllopet. Sen är det bara att vänta...eller rättare sagt baka bebis :)