Hej tjejer..
Läste era tidsplaneringar! Toppen, tack för input...alltid bra. Jag tycker oxå att det givetvis vore roligast att fotograferas efteråt...samtidigt som jag kan tänka mig att det blir stresssigt. Har hört från andra att de var nöjda med att göra den mesta fotograferingen innan eftersom de då kunde få vara med sina nära och kära efteråt. Men allt är som baken :) Får se hur dte blir för oss...
Igår var vi och tittade på min pappas båt... Den var jättejättefin och stooor. Lockande att ha festen där, den ligger ankrad vid Riddarholmen, precis vid Riddarholmskyrkan så det är ju passande... Kan säkert vara hur mysigt som helst med festen ute på däck. Men innerst inne kände både jag och m2b att den andra lokalen är mer "vi". Får smaka lite på det ett litet tag och känna efter...
Appropå väder på bröllopsdagen och fotografering... BRukar inte fotografer ha "paraplyer" med sig? Man kanske kan stå under träd? Kanske ta med sig ngt fint paraply själva? Ta fler kort inne? Jag tror det löser sig...men givetvis vore det toppen med en dag utan en endaste regndroppe!