• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • bridesilly

Misstrixie

Yes vi ska ha tre tärnor och en bestman

Själv då?

• misstrixie

Ah, vad kul att du har så många tärnor (inte minst för er best man, tänker jag) ! Hur ska de gå in i kyrkan?

2+2 tärnor och marskalkar. Marskalkarna är min m2b:s bästa vänner och de är tvillingar. Inte enäggs, men de är ändå lika. Och mina tärnor är också lite lika varandra med hårfärg osv. så det kommer nog se stiligt ut! Jag funderar på att höra med kyrkan om det är okej att de går in först och att vi kommer efter... Eftersom vi är jämna par och så är jag rädd att det ska se ut som ett luciatåg annars...

• bridesilly

Hihi ja det är knappt man vågar säga eftersom många tycker det är fel meeen jag tänker såhär om jag får för kyrkan/prästen så kommer best man och min m2b stå där framme

sen kommer tärnorna in och sist HERE COMES THE BRIDE

• misstrixie

bridesilly,

Haha, men det är väl bara coolt. Jag skulle vilja gå in ensam men är inte säker på att benen skulle bära mig så det är nog säkrast att jag har min m2b att luta mig mot...

• bridesilly

Jag vet inte men drömmen har alltid vart så att jag skrider ner i min fantastiska brudklänning och min stilige m2b står å väntar på mig för att bli vigda å tillsammans för alltid

• misstrixie

Ja men varför inte då, lika bra att göra det så likt drömmen som möjligt.

• bridesilly

hoppas bara att dom går med på detta i kyrkan också då

• misstrixie

Ser inte varför de inte skulle göra det... men man vet ju aldrig i och för sig.

Kommer du att bli jättebesviken om det blir regn den dagen? *nyfiken*

• bridesilly

regn?

Alla blivande brudar hoppas såklart på vackert väder med strålande sol och lagom varmt men kommer det en liten regnskur så dör jag nog inte..men vi får hoppas jag slipper *peppar peppar*

isåfall får man trösta sig med att regn i brudens krona betyder tur

• misstrixie

Varje gång jag tänker på hur det ska bli så försöker jag se framför mig att det regnar. Då blir jag inte besviken, och vackert väder blir bara en bonus!

Svar på tråden Augustilistan 2008