• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • GME76

Budgetbrud2008:
    Hade nog tänkt mig lite bredare och lite lägre. Så är med dig där .

• SlottsBrud2008

GME76

Det kommer bli SÅÅ fint :D Blev nästan lite sugen på en "enklare" klänning jag själv för en sekund eller två... (Tills jag insåg att jag aldrig skulle förlåta mig själv :D:p)

• bridesilly

Någon här som ska beställa en klänning från usa? jag är sååå sugen på att göra det men vet inte om jag vågar, sy in är lätt men sy ut blir det värre med om storleken är fel ..hmm...

• Virvel

bridesilly
    Har du tänkt att prova vilken modell du vill ha i butik här först? Kan nog rekommendera det med tanke på vilken modell jag ville ha ifrån början och vilken det blev. Jag hade aldrig beställt den modellen som jag köpte om jag inte hade provat den innan.

• bridesilly

virvel

jag vet exakt vilken modell på klänning jag ska ha, har vart och pratat med en kunnig tjej på brudbutik men dom hade ingen sådan hemma, dom får hem nya efter nyår och jag vet inte om jag orkar vänta så länge hihihihii

• Virvel

bridesilly
    Ha, ha Vet hur det känns. Det liksom kliar i hela kroppen

Har du någon bild på klänningen? Eller har du haft en länk innan till den? Kommer inte riktigt ihåg.

Häromdagen så kunde jag inte låta bli att kläcka ur mig till m2b att "Tänk om Nixas nya modeller som kommer i början på nästa år är jättefina. Vad gör jag då?" Han suckade så klart och svarade att det var väl det jag visste. Du kommer väl köpa flera klänningar till innan det är dags.

Jag får försöka låta bli att kolla på deras hemsida. Vilket kommer att bli totalt omöjligt att låta bli om jag känner mig själv rätt

• bridesilly

virvel

hehee ja så tänker jag också, men tänk om jag köper en nu å sen hittar ännu en å så slutar det aldrig? Jösse nam va dyrt det kan bli då

Jag har inte riktigt bestämt mig för klänning, det finns ett par olika men eden bridal har sååå fina modeller som jag bara älskar

• Virvel

bridesilly

Vad har dom för hemsideadress?

Svar på tråden Augustilistan 2008