God dag flickor! (och pojkar om det finns ngr med här)
7909, tack för tipset, ska kolla! Som tur är har han (som äger och sköter stället vi vill ha) mailat nu :) Så vi ska dit på lördag och kolla dukningen. Sedan fick vi exempel på två menyer. Skojsigt!
Bröllop på en bår vore roligt :)
Virvel, har du hittat solist nu?! BRa! Jag tycker inte att det var såå farligt...men samtidigt är ju varje liten tusenlapp/hundralapp viktig :) Vår solist är ju en nära vän till mig. Jag tror hon ställer upp gratis :) Har dock inte frågot om hon vill ha ersättning... :) Det enda kruxet är ju att hon f n bor i LA. Men hon har sagt att hon vill/ska komma och att hon gärna sjunger. Får väl ha en reservplan utifall att.
Jag är superglad över en annan sak. Har två kompisar till som ska gifta sig nästa sommar. En av dem är polska och de ska gifta sig på ett slott i Polen (hur coolt som helst). Hur som helst, allt är ju sååå billigt i Polen. Hon har visat mig olika inbjudningar och give-aways (små presenter man ger gästerna) som hon kan fixa från Polen. Superbra! T ex såg jag jättefina inbjudningar (man kan välja med eller utan tryck, och de kan skriva på svenska) och de kostar bara 3-4 kr st. Toppen! Visst vore det kul att göra inbjudningarna själva men hipp hurra för minskat stressmoment och sparade pengar!
Vad har ni för priser på era fotografer och vad ingår?! Vi är på jakt!