• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • misstrixie

Katarina K

Ja, den är också fin! Jag får väl låta tärnorna säga sitt också eftersom de är snälla nog att betala sina egna klänningar trots att jag har ganska specifika önskemål.

• bridesilly

Hello tjejer

Betalar era tärnor klänningarna själva? Jag vet inte hur jag ska göra med detta eftersom jag vill bestämma färg och form. Naturligtvis tar jag hänsyn till att formen passar dom men färgen kan dom väl stå ut med att jag väljer denna dag????

• Virvel

bridesilly

Precis som du säger så kan det vara trevligt att ha på sig en modell som passar kroppstypen man har men färgen på klänningen tycker jag att bruden ska få bestämma.
    Annars finns ju risken att alla kommer i olika färger eller att tärnorna inte kan samsas om vilken färg dom ska ha.

Bestäm färg du, det får dom ta :_)

• bridesilly

virvel

Jag vill ju att mina tärnor ska ha gröna klänningar efter mitt färgtema som är grönt vitt och silver. Dom får ta det bara

• Virvel

Det sista skulle vara en smiley

misstrixie
    Jag tycker att den här är fin. Snygg med bandet i midjan.
    www.foreverbridals.com/gownpix.asp
    eller den här i rosa med brunt band eller tvärtom www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Sen tycker jag att man får utgå från brudens klänning så att inte tärnornas klänningar överglänser. För vi vill så klart vara den snyggaste tjejen på bröllopet

• misstrixie

Virvel,

Oh ja, de är också fina!

bridesilly,

Jag håller med Virvel, färgen får du absolut bestämma och formen... ja, du skulle ju aldrig välja något fruktansvärt osmickrande antar jag! Men det kan vara bra att kolla tidigt om det finns något de absolut inte kan tänka sig. Mina tärnor sa båda "halterneck". Så det slipper de i alla fall.

• bridesilly

misstrixie

ja jag vet att en av dom inte gillar grönt men hon är en skönhet å klär i det mesta så hon får gilla läget å ha på sig grönt ändå. Jag skulle aldrig ta på dem en klänning som sitter superilla, därför väljer jag en modell som brukar passa alla. Däremot får dom inte vara för fina i håret å överglänsa mig

• 7909

Hallå alla

Är det någon som vet hur mycket det kostar att ha en fotograf under vigseln och 1 timma efteråt? Är det jättedyrt?
    Sedan undrar jag om det är någon här som beställt klänning på 1koo ? Hur gör man isåfall?

Svar på tråden Augustilistan 2008