• bridesilly

Augustilistan 2008

Hej tjejer, här kommer listan i en egen tråd som ni kan fortsätta fylla på

hoffsan 080823 hoffsan.weddingannouncer.com
    Bridesilly 080809 el 080816 inte säkra än
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• Svar på tråden Augustilistan 2008
  • misstrixie

bridesilly,

Ja så har ju jag också tänkt med fotograferingen! Och gästerna ska få något litet gott att äta + dricka medan de väntar och så blir det mingelbingo...

Men visst kan man bli lite nervös att ingen ska ha roligt? Jaja, det går kanske över när jag har kommit lite längre i planeringen.

Gullig är du! Kramar!

• Virvel

misstrixie

Det där med att fotas efter vigseln tror jag kan vara positivt. Själva har vi en fotograf som ska vara med hela tiden men om jag hade varit tvungen att välja före eller efter så hade det blivit efter.

Vi har många gäster som inte har träffats på ett tag och det är väl jättebra om dom kan mingla och hinna snacka en stund med varandra innan dom sätter sig till bords.

Innan hade varit tråkigt då jag också tycker att det inte skulle kännas på riktigt. Jag vill inte att min m2b ska se mig innan vigseln.

Gör precis som du vill själv så kommer du få ett underbart bröllop

• Saga med Nova

misstrixie: äähhh gör lite tipspromenad med snittar / fruktspett ( bara ex ) & lite dricka, så kan dom roa sig med det

Det kommer inte bli trist! Det skulle vara trist om alla bröllop var likadana...

• bridesilly

misstrixie

Håller med virvel..inte ska väl brudgummen se bruden INNAN vigsel Absolut inte tack!!!

• Fru appell

Hej, ny på BT, planerar att gifta oss i augusti 2008, är det någon som ska gifta sig i linköping då ?

• Virvel

Fru appell

Välkommen till tråden och BT.

Jag måste bara kolla med er om ni vet vad era solister som sjunger under vigseln kommer att kosta. Den som jag frågade ville ha 1000 kr plus bensin.

• 7909

Emkalo

Vi tänkte först ha bröllopet i Sthlm och vi tittade på stockholms vinkällare att ha festen på. De har bra pris och JÄTTEBRA buffe till toppenpris. De ordnar allt med dukning och servering. De har även en danslokal. Kolla in det . Annars hade några vänner till oss vigsel och fest på en bår vid norrmälarstrand och det ble superbra.

Vi hade tänkt att bjuda runt 60 pers och ha lite avslappnad fest. Typ buffé.
    Det blir nog bra.

• 7909

Emkalo:

Jag menade fest på en BÅT och inte på en bår. Ganska makabert att fira bröllop på en bår

• bridesilly

Spännande, min m2b har ringt runt å kollat fotografer och catering som han har fått i uppgift. Väldigt olika prisnivår på fotografer måste jag säga!

Svar på tråden Augustilistan 2008