• bridesilly

Augusti 2008 forts

tog mig friheten att fortsätta augusti tråden för 2008

• Svar på tråden Augusti 2008 forts
  • Virvel

Emkalo
    Du skrev något om att göra en lista på oss i tråden. Kan du förklara lite närmare hur du menar? Skulle vara kul om man fick allas datum.

• SlottsBrud2008

En lista på allihopa tycker jag låter toppenbra!

9 augusti är vårat datum :)

• SlottsBrud2008

Anna och Jon heter vi förresten :p

• Emkalo

Ja du...jag har ju sett att folk har gjort listor tidigare, men jag vet inte hur man lägger in i det i efterhand i första, översta inlägget... Men efter lite efterforskning så kan jag säkert det...ska nog luska ut det...

Vi heter Ellen och Mikael. :)

• aug08

Go´kväll tjejer!

Tittar in och säger HEJ! Det där med bröllopstidningar har jag helt glömt bort, gud så kul jag som alltid längtat efter att få köpa dom:)

Vårt datum är 080808 men kyrkan har fortfarande inte ringt upp oss för att bekräfta att vi får det datumet men sambon ska ringa imorgon igen och kolla har han lovat. Hoppas hoppas vi får det datumet...

Himla smart att börja småhandla lite, såg en gästbok för ett tag sedan som jag kansk ska inhandla ändå. Och den där affären (Tack Emkalo) låter ju lite intressant, har ju både skor och hårarrangemang kvar. Ska även utomlands snart och tänkte kolla lite då.

• Emkalo

Bridesilly... Verkar som att det är Trådstartaren som måste göra en Tilläggskommentar till sitt första inlägg...kan du det?

I så fall är vi väl

8108 080808
    Aug08 080808
    Budgetbrud2008 080809
    Emkalo (förmodligen, men vi kör på det :)) 080816

Vilka datum har vi mer? (jag kan inte bläddra bakåt och kolla när jag påbörjat ett inlägg)

• Virvel

Vore kul om dom som har weddingannouncer kan lägga till dom också så att vi nyfikna kan gå in och kika.

Svar på tråden Augusti 2008 forts