• bridesilly

Augusti 2008 forts

tog mig friheten att fortsätta augusti tråden för 2008

• Svar på tråden Augusti 2008 forts
  • Madeleene

Hej! Får man vara med här? Vi kommer gifta oss 080808.

hoffsan?
    bridesilly?
    jagärsåkär?
    8108 080808
    Aug08 080808
    lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    virvel 080809 lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816
    anna_sol 080816
    chihiro 080818

• bridesilly

helu visst kan jag göra ett tillägg, vad är det jag ska skriva?

• aug08

En lista är ju super förresten så vi kan hålla koll på varandra;)

Jag kommer att vara 29 när vi gifter oss och sambon 28. Vi har bara varit tillsammans i 5 månader, känt varandra sedan augusti (därav "vår månad"). Det tog ett tag av många skäl innan vi blev ett par men när vi väl blev det kände vi varandra så bra att det känns som om vi alltid varit tillsammans. Jag har ett låååångt förhållande bakom mig men förstod nog inte att det var så här det skulle kännas...

En till hemlis: vi är inte förlovade än, jag väntar spänt på frieriet... Vi har kollat ut ringar men jag vet att det är lååång väntetid på våra ringar så frågan är när det händer. Jag är så spänd och nyfiken, jag menar jag vet ju att det kommer hända eftersom vi planerar för fullt för bröllop men hur och när är en överraskning än så länge... Lovar såklart att berätta när och hur det händer:)

• aug08

bridesilly: Antar att det är listan dom menar, med nick och datum... Toppen att ha det i början av allt:)

• bridesilly

okej men nu är jag inte så hemma på BT, hur gör jag om jag vill göra ett tillägg i min TS?

• Virvel

Nu blir jag lite orolig. Visst är väl 080809 en lördag?

• bridesilly

virvel

japp det är en lördag, en av de lördagarna vi har i åtanke

• aug08

bridesilly: tyvärr kan jag inte hjälpa dig, är inte heller så het på bt men det står inte typ ändra inlägg eller så??

• Virvel

bridesilly
    Jag blev lite osäker när det var så många som hade 080808. Det är synd att det speciella datumet inte var på lördagen.

Svar på tråden Augusti 2008 forts