• bridesilly

Augusti 2008 forts

tog mig friheten att fortsätta augusti tråden för 2008

• Svar på tråden Augusti 2008 forts
  • Emkalo

Hej Katarina K, välkommen! :) Lustigt, jag och min m2b tänkte först gifta oss i Boo Kyrka (han är uppvuxen i Kummelnäs). Vi tittade oxå på Graninge Stifsgård, men sen bestämde vi oss för Ekerö. Men vi får se hur det blir!

Madeleene, tack för tipset! Vi ska faktiskt kolla på om vi ska ha catering från en H&R-skola oxå, jag har hört att de är jätteduktiga och billiga :D Vem bryr sig om det blir lite småfel - gör det hela lite mer levande ;)

Hoffsan?
    Bridesilly?
    Jagärsåkär?
    Katarina K 080802 katarinaochmagnus.weddingannouncer.com/
    8108 080808
    Aug08 080808
    Madeleene 080808
    Lakritsbat 080809
    Budgetbrud2008 080809
    Virvel 080809 Lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/
    Emkalo 080816 em2008.weddingannouncer.com/
    Anna_Sol 080816
    Chihiro 080818

• aug08

Hello!

Emkalo: Superfint där ute på Ekerö ju men det är mycket pengar förstås... Vi bor vid Nacka kyrka ungefär, hade ju varit smidigt men ingen av oss kommer från Nacka så vi har ingen direkt koppling dit. Älskar dock nacka nu och lär aldrig flytta härifrån:)

Vi har kommit på en till låt till solosången i kyrkan "Älska mig" med Ainbusk, en gammal favorit jag har... Kalrn har ju "valt" eller kommit med förslag på Björn Afzelius "Det finaste" så som planen är nu blir det "Älska mig" i början och så en lite gladare "Det finaste" på slutet, bra va??

Jag vill också ha en hemsida, men som sagt får ge mig till tåls tills jag blir friad till;)

• bridesilly

Nu får ni ursäkta tjejer att jag inte har haft mer tid att kolla upp det där med att lägga in listan i TS, va tvungen att springa till mitt nattjobb igår så jag hann inte kolla mer.

Själv bor jag i en bit från jönköping och vi planerar som sagt att gifta oss nästa år i augusti men vi är inte helt hundra på att det blir 9 el 16. Verkar som om det är många som är giftassugna den 9 och 8 med för den delen. Hur långt vi har kommit i planerna skrev jag tidigare i tråden tror jag. Funderar på om man skulle ta och boka frisör också men det kanske är för tidigt? Det värsta är att så fort man gör det så börjas det prata hos frisören eftersom man alltid går dit och igenkänd och än så länge håller vi ju allt väldigt hemligt så det är ingen som vet om våra planer och vi planerar att ha det så ett bra tag till

• Virvel

Jag blir tokig!
    Jag är så förtjust i Nixa modell 438 men det verkar inte vara någon som har sett, provat eller haft den. Är det jag som har så dålig smak?
    Jag har massor med andra modeller som jag tycker om men kan inte riktigt släppa denna. Bränt sig fast på näthinnan.

• Bröllopstokiig

Jag måste få fråga en ska.
    Hur har ni tänkt att göra med barn på erat bröllop och sen på festen???
    Jag har själv en dotter som kommer vara 2½år hon ska vara med de är inget att diskutera men alla andras barn vet jag inte hur vi ska göra med.

Svar på tråden Augusti 2008 forts