• demilo

Järvsö och Ljusdals brudar :)

Såg att vår förra tråd hade stängts:(
    Så då öppnar vi väl en ny :)

• Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)
  • maljor

demilo

det är sockerkaksbotten, fyllning (för tillfället kommer varken jag eller m2b ihåg om det är marsansås eller grädde ), marängbotten med choklad, gräddlager med frukt och choklad i, tunn sockerkaksbotten, tunnt lager grädde och marsipan =)

• demilo

Det låter ju hur gott som helst, kanske kan vara värt att provsmaka :)Tack!

• maljor

Vi ska inte ha Anders Olsson som präst längre fick vi veta igår kväll när vi ringde för att boka tid för vigselsamtal och genrep!!!
    Vi ska få någon annan men de vet inte riktigt vem för de har inte fått tag på vikarien än.
    Bara 6 veckor kvar och vi står utan präst!!

• demilo

Maljor:Är det sant, och dom har inte ringt och berättat detta. Vad synd, ni som verkade gilla honom. 6 veckor kvar, det är ju så man får stora skälvan :) Längtar nu tills själva festen, börjar bli lite trött på allt planerande :)

• demilo

Vad ska vi göra, jag ringer och ringer på numren till HR som jag fått här. Men jag får inte tag på någon att prata med :( Hur ska man lösa det här med serveringspersonal, känns som det får bli cateringfirman trots att det blir dubbelt så dyrt :(

• maljor

demilo

testa att ringa på 0651-18408. Där har de klasslistor på alla som går HR...

• annapanna71

demilo:

Jag har beställt tårta i Järvsö och de gör kanongoda tårtor!!
    Princesstårtan är fantastisk måste jag säga
    Vi har bestämt oss för jordgubbstårta och den kommer vi säkert bli lika nöjda med.

Rekommenderar dem varmt

• demilo

Maljor: Nu har jag fått tag på en person som skulle maila ut lite nummer, TACK för tipset!!!! :)

Till alla: TREVLIG MIDSOMMAR!!!! Nu åker vi till Järvsö för att fira midsommar på Stenegården :) och äta tårtor för man måste ju provsmaka :)

• maljor

demilo

Fick du tag på skolassistenten? =)

Trevlig midsommar till dig oxå! Och alla andra järvsö/ljusdals brudar
    Själv åker jag söderut till mamma över midsommar så fort sambon kommer hem =)=)

Du demilo, provsmaka lite åt mig oxå, allra helst om du provsmakar Carl-Gustav tårtan

• Wicks

kikar in en sväng här. har besällt kläder nu, får se när de kommer, men bör vara i slutet på juli. ska bli spännande att se *väntar*

Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)