Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Wicks: Jag gillar er idé med smyckena! Synd att vännerna sviker på er stora dag, har dom inte hört av sig alls eller har de tackat nej? Att man tappar kontakten ett tag är väl inget konstigt tänker jag, helst när man fått barn. Då har man ju rätt mycket att stå i, det betyder ju inte att personerna runt om är mindre viktiga. Synd att vissa inte kan förstå det. Hoppas att det löser sig.
demilo: de flesta har inte svarat. både dom som kommer tacka ja och nej har ännu inte svarat.
tror de dröjer inan vännerna får barn, jag är ju 20 och dom omkring det med. känns inte som någon av mina jämngamla är inne på det spåret ens.
I er ålder så är det ju viktigt för många att man har kontakt hela tiden, nu vet ju inte jag om det är så med dina vänner. Men min erfarenhet är att många av vännerna som inte har barn eller ens partner försvinner vid denna tid i livet. Men det är ju även så att man vinner nya, tänker då på din "mammagrupp".
demilo: nja de jag träffar är inga vännermatrial utan pasr just att fika med, men inte mycket mer. vi är inte lls lika och ajg känenr inte att ajg vil ha mer därifrån heller. De jag trvis med är mest nätfolk och då är det lite svårare att träffas, emn jag bör nog ordna det.
jo de tär nog en ständig närvaro de behöver och det är ju inget jag varken kan eller vill ge. men är fortfarande förvånad över ett av nej:en. Han frågade först "vilka kommer?" sen när ahn kiakt över gästlistan sa han att ahn jobbar sent dagen innan och börjar tidigt dagen efter så han kan inte (?).
demilo
Vart har du köpt din vigselring? Jättefin!!! =)
Jag har faktiskt köpt en ring lika som min förlovningsring och satt i sju diamanter, är supernöjd
ah ok
min syster har en sån förlovningsring och blev väldigt förtjust i den vigselring nämligen
Vad fick du betala för arbete och diamanter?
jo just ja, vilken carat är det på diamanterna?
Sammanlagt blir det ungefär 0,3ct det blir 0,04ct/ st, man kan inte få större i den ringen eftersom den har en fasad kant.
Eftersom vi båda ville ha ringar så köpte vi på ett erbjudande om två ringar till priset av ett, du vet sånt förlovningserbjudande, 3000:- för båda :) Sen gick vi till en annan guldsmed och satt i stenarna 650:- styck med arbetet så totalt 7750:- för båda eller 6050:- för min.
Vad tyst det är i vår tråd, undrar om det är semestertider som gör det eller om det STRESSEN som det är för mig
Sitter just nu och skriver ut vigselprogram men det tar ju sååååå lång tid.