Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Idag är det bara två veckor kvar tills jag blir fru och det känns helt overkligt! Tiden går så otroligt fort så man hinner ju inte med
Idag har vi gjort klart vigselprogram, festprogram, bordsplacering, skrivit om alla 90 gäster, inköpt allt till dukningen och köpt klart allt till mig och sambon. Det känns otroligt skönt!!
En hel del småsaker kvar att inhandla som presenter till tärna, bestman, toastmaster och toastmadame men det fixar vi sista veckorna.
Vi åker upp till Järvsö på tordag morgon så vi är där veckan innan vigseln. En hel del som ska stämmas av och folk att träfa den veckan så det är skönt att vara på plats då.
Hoppas ni mår bra allihop och att era planer och förberedelser går bra.
//A
var det nån av er som hade möhippa i går?
Isåfall hoppas jag du hade roligt. Det såg ut som så iallafall :)
annapanna71: Vad avundsjuk jag blir på att ni gjort allt färdigt, jag har allt det där kvar :( Men vad skönt för er att ni gjort det, nu kan ni ta det lite lugnt kanske ;) vad spännande, två veckor är ju ingen tid alls den kommer att rusa iväg. Hoppas att du delar med dig av lite foton sen, det är ju sååå mysigt att titta på lyckliga ögonblick:)
Brud23Augusti2008: Nej, jag vart inte hippad. Hade egentligen hoppats på att slippa men nu vet jag att planer slipas :)
Jag såg nån som hade möhippa och åkte jenkare på crusingen.
demilo:
Klart att jag delar med mig! Ni har ju stöttat mig i alla planer fram till "den stora dagen" så det är klart att ni ska få se hur det blev
Vad kul att du har din hippa kvar, njut av varje sekund Du lär ju inte göra om det förhoppningsvis
här står det stilla, men går ändå framåt. lite anmälningar hast kommit in, vi kanske hittat kläderna vi vill ha, har fixat så mormor ka n vara med.
idag ska jag göra ett inbjudningskort åt henne. tja i övrigt är det faktiskt lungt här just nu
Nu måste jag fråga er, jag har varit runt och hört mig för om tårtor. Finess: helt ok tårtpris om man inte skulle ha på ställning. Men vad väljer man, är inte folk lite less på prinsesstårtor? Jag skulle ändå vilja ha en ljus alternativt choklad tårta, någon som har förslag? I Järvsö var priset ännu bättre men däremot vet jag inte om de är goda eller hur dom ser ut, finess känns ju liksom säkrare. Någon som sett/smakat på dom i järvsö (där vid stationsgatan)?
demilo
vi har beställt från Finess. Deras prisvinnande tårta Carl-Gustav blev det. Det är i stort sett den enda köptårtan jag äter så varför betala mer bara för att få en våningstårta?
M2b kommer göra en tårtställning åt oss med 5 armar så vi kan ha tårtorna på istället.
Beställde med vit marsipan och blå rosor ovanpå =)
Vad innehåller en Carl-Gustav tårta? jag kan ju inget om det här :) Vi tänkte inte heller lägga ut en massa pengar för att få den på en ställning, det får snickargubben här hemma fixa :)
demilo: kan du itne få smaka därifrån?
vi gör själva så ahr inte alls någon koll på vatrt man köper saker, men choklad/noguat tårta kanske akn vara något?