• demilo

Järvsö och Ljusdals brudar :)

Såg att vår förra tråd hade stängts:(
    Så då öppnar vi väl en ny :)

• Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)
  • Brud23Augusti2008

Wicks:
    Vart har du beställt kläderna ifrån?

• demilo

Jaha, igår var det min tur för möhippa. Mitt på dagen kom mina väninnor och hämtade mig, jag vart CHOCKAD :) Jag hade inte förväntat mig någon hippa alls. Sen var vi ute på stan och löste uppgifter som de klurat ut, vi var till en studio och fick spela in sånger, sååå roligt. Vi gick även till en restaurang där jag fick med bra handledning laga mat till hela gänget, jag hade sååå roligt:) Vilka goa tjejer jag har att umgås med helt fantastiska:)

• demilo

Jag fick laga spagetti med scampi och bläckfisk med tomatsås och vitlök, karl-Johan svampfylld ravioli med zuccini och grädde, oxfile med penne och gräddsås mycket var ju förberett men det gällde att vara snabb, skoj var det i alla fall och gott blev det.

• Brud23Augusti2008

Wicks: Ska ni ha ett medeltids bröllop??

• Brud23Augusti2008

Wicks : Vad häftigt, Vart ska ni vara nånstans och ha festen? Ska alla gäster ha medeltida kläder på sig?

• Wicks

Brud23Augusti2008: vi ska vara på Ängratörn. De flesta gäster kommer ah emdeltidskläder på sig. Troligen inte alla (min mamam vägrar tex) men de flesta som de ser ut (bara mamam som tjaffsat om klädval och jag har förklarat att de flesta kommer ah medeltidskläder, men visst får hon komma utan, men då gärna i naturmatrial iallafall).
    Ska bli kul att se vad folk ah på sig :)

• demilo

Wicks: vad spännande tema ni har valt, synd att din mamma inte tar chansen att ha på sig sådana kläder. Jag menar hur ofta har man den chansen? Hur kom ni på temat?

• Wicks

demilo: det komemr av att vi rollspelar (snarar erollspelade, med en liten är det svårare...) skulle jag tro.
    det känns inte som hon vill ha chansen, tror hon är rädd att "sticka ut"... skumt men tja inte mycket att göra något åt. har förklarat att de flesta (alla namälda hittils) kommer ah emdeltidskläder (tja det kan finns något undantag dvs aprtners som vägrar, emnd et verkar itne så än så länge) så hon kommer ju sticka ut mycket mer i vnaliga kläder..

är helt slut just nu, sov uselt i natt, inte ätit och druckit som ajg skaunder dagen då ajg varit ute och träffat massa andra mammor. ixa har dessutom varit rätt ledsen så det har inneburit att jag varit rätt aktiv. är nu helt slut *suckar*

Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)