• demilo

Järvsö och Ljusdals brudar :)

Såg att vår förra tråd hade stängts:(
    Så då öppnar vi väl en ny :)

• Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)
  • maljor

Ja precis =) Vi hade tänkt fråga dem när vi träffar dem om ca 100kr/timme är ok med mat och dricka.
    De visste inte när vi frågade dem på tele nämligen...

• Brud23Augusti2008

En liten fråga bara : Ska alla ni gifta er i år??

Vet att jag kan titta bakåt i tråden men jag tänkte fråga oxå.

• demilo

Tack för tipset! låter jättebra, ska ringa så fort jag får möjlighet :)Det är ju halva priset om inte mindre :)

• maljor

ja det blir ju billigare och de får erfarenheten. Visserligen driver de ju Pärlan på skolan så det går nog bra =)

• Brud23Augusti2008

Tänkte fråga en sak ska ni ha nån brudtärna och i såfall hur många?

Jag ska ha min bästa vän från småland men jag vill ha en till men vet inte vem jag ska ta är rädd att nån annan av mina vänner blir sur att jag inte valde dem.
    Förstår ni hur jag menar?

• demilo

Jag ska inte ha någon tärna utan våra två grabbar som får gå före oss. Förstår att det där med tärna kan vara besvärligt, eventuellt kan jag tänka mig att min syster och min m2b´s bror går in med våra barn.

• Brud23Augusti2008

ja vi ska inte ha några brudnäbbar eftersom vi inte har några barn men det finns ju i släckten och det är ju lika där väljer man nån så blir det säckert avundsjuka att: Varför fick mitt barn vara brudnäbb.
    Men jag tro det bara blir min vän funderade ett tag på att välja min bästis kompis som ska smika och fixa min frisyr , jag känner henne från när vi bodde i småland men en mycket nära vän är hon inte. Men jag tar nog bara min vän. Oj detta vart långt ser jag :)

• Brud23Augusti2008

Förlåt så här ska det vara :) : Varför får inte mitt barn vara brudnäbb?

• demilo

Tur att man har egna barn, då blir det inte någon avundsjuka förutom att dom är ju förstås dom finaste i hela världen ;)

Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)