Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
demil: 8 ja svar hittils och 51 som inte svarat ännu. så "max" 59...
Å andra sidan är inte alla inbjudna ännu tex saknas min mormor (och ev omvårdare) om det rä möjligt och ev en moster till. kanske fler vänner men det återstår att se.
Måste fråga er som inte ska vara på restaurang, hur gör ni med servering? Förstår ju att vi måste ha personal, men det är rätt dyrt om man tar genom catering, hur gör ni?
demilo: vi kommer ah grillbuffe så vi kommer itne ha någon serveringspersonal utna folk får fixa det själva dvs vi ställer fram allt så får de ta bäst de vill typ.
Demilo:Har du kollat om man kan hyra nån som går på restaurang linjen på gymnasiet.
Jag tänkte ev höra mig för där om nån kanske vill servera.
demilo
vi ringde gymnasieskolan och fick rekommendationer på 4 elever. Får fler om vi vill men tror att det räcker eftersom vi ska ha buffé. 2 som jobbar med buffén och 2 som kommer sen, hjälper till med disken och sedan har hand om baren under kvällen.
Inte blir väl det för lite?
Men ring HR. Testa dessa nr: 18448, 18467 eller 18472
:) maljon vi tänkte samma sak
Brud23augusti2008
Ja, det blir ju lite billigare om man kan få tag på dem. Vi har bokat de 4 vi blev rekommenderade =)
Hoppas du oxå har nytta av telenr
ja tack jag ska skriva upp dom. Vet du hur mycket dom vill ha betalt per timme??
Ingen aning. Har inte bestämt med de vi har bokat heller men vi frågade vad de brukade få annars när de jobbar och det var mellan 66-88kr/timme+ob så det blir inte mycket efter skatt direkt...
ok ja jag får väl höra när jag ringer är ju ett tag tills jag ska gifta mig , kanske dyker upp nått annat innan dess.