Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Hej allihop!
Jag kan inte fatta att det är sant men jag är faktiskt gift nu
I lördags blev jag fru och det var den mest fantastiska dag i mitt liv hittills.
Jag ska berätta mer för er när jag kommer hem efter semestern i nästa vecka men ville bara skicka en hälsning till er att jag är avis på att ni har ert roliga kvar
Har aldrig känt mig så vacker och älskad i hela mitt liv... Alla vänner och framförallt hela min familj var samlade för vår skull och jag är så fantstiskt lycklig just nu
Ta hand om er!
Kram Anna
annapanna71: grattis! ta hand om er nu och du får gärna berätta allt sen :)
annapanna71: GRATTIS till er, och ha en riktigt bra semester. Väntar med spänning på både berättelsen om den stora dagen samt "bildbevis" :) GRATTIS!!!!!
är här uppe nu igen
en an inbjudninarna har int ekommit fram, undrar om de tär fler som är borttappade av posten? osa är den 7 så det var ju rätt lägligt att få veta det nu
Wicks:Jag börjar fundera på om det är en av våra gäster som inte fått sin inbjudan. Måste ringa och kolla, han brukar i och för sig vara lite "off" med att höra av sig. Men det skadar ju inte kolla om han ens fått inbjudan.
Nu är äntligen festprogrammet, vigselprogrammet färdiga, serverings personalen är fixad, placeringskortshållare gjorda. Hindersprövningen är färdig och nästa vecka får vi besked om vi får ta ett gammalt släktnamn, det blir spännande. Hur går det för er andra???
Hej tjejer!
Det var länge sedan jag skrev - har haft massor på jobbet och i planeringen. Åker faktist till tyskland över helgen för att handla. Tycker det är något hela tiden!!! Phuuu... mkt som ska fixa.
Jag har dock en fråga till er, jag hittar inte telefonnumret till han som har hand om Palatset. Är det någon av er som har det? Jag vet att det var en herre som heter Bengt förrut men att de nu har bytt. Det ända jag kommer ihåg var att han bode i Färila. Om någon har ett nummer till han eller någon annan vore jag SUPERtacksam. Skall nämligen till Ljusdal nästa helg och tänkte höra efter om vi får komma in och titta och mäta lite. Ni vet - borsplaceringen, vill gärna ha den klar innan vi far upp för bröllopet!
Ha en skön helg annars!
Kram
Bengt kan nås på nr. 0651-10784, det var i alla fall det nummret som vi fick tag på honom. Hoppas att du får tag på honom :)
demilo: gör så, det är ju rätt dumt om de inte fått den. vi bord enog kolla upp en till inbjudan som vi inte hört något från. saknar 29 svar, OSA går ut på lördag så två dagar kva.. lustiga folk är.
vi har hittat någon som ska hålla i vår cermomni och kommit fram till att vi ska göra egnahalsband som symbol istället för ringar. ingen av oss trivs emd ringar och de är bara i vägen, egen gjorda halsband däremot känns mer personligt och snyggare och bekvämare för oss.
Wicks: Vad spännande med att göra halsband istället för ringar. Jag blir jättenyfiken, hur kommer de se ut?? Vem blir er vigselförättare?
demilo: kaij heter han som ska hålla i vår sermoni. En bekant till sambons familj =)
De kommer se ut ungefär så här tror jag:
www.tidotid.com/tidotid0085.JPG
vi har vit lera som vi ska göra halsband av, troligen idag, senast i morgon. sen ska de brännas och målas. det känndes passande till både vårt tema (medeltid) och framförallt till oss.
är lite deprimerad ejust nu dock. ingen av mina vänner ahr tackat ja, 3 har inte svarat. osa är idag...
en gemensam vän och ahns flickvän har svarat ja dock.
känns rätt trist. min fmailj besstår av 13 personersom kommer, men de tär bara 3 familjer (dvs mina föräldrar och mina två syskons familjer) så det blir ju itne massa olika fol elelr hur amn säge. är riktigt deprimerad över de toch känenr itne alls för att ha et tbröllop när ingen av mina vänenr vill komma. Men å andra sidan så pratar ajg emst emd folk över ntet numer. umgås med en massa mammor med (osm ajg inte bjudit) så de tkanske förklarar en del. Att bjuda folk ajg aldrig träffat känns fel, inte för at jag inte vill ha dom där, tvärtom vore det extremt roligt utna för att jag inte alls tror att dom vill komma (menar de tlär ju li en bit att åka för dom och vi har som sag tinte träffats...)