Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
demilo: tackar. dessvärre ger dne skavsår... lite lustigt för en kkläning aknske
Wicks
Jättefin klänning!!!
Skulle jag kunna få lite hjälp av er tjejer?
Behöver ha något mer i festprogrammet, m2b vill helst inte ha sånger men det går i absoluta nödfall. Annars har vi välkomsthälsning till gästerna, menyn, roligt vett och etikett och en "vin-guide" Vad ska jag lägga till mer?
Behöver dessutom hitta på något man kan göra under tiden middan dukas bort och tårtan dukas fram. Tänkte hitta på något med gästerna men VAD???
Uppe på det så skulle jag personligen vilja göra något roligt under middagen för att skoja till det men just för tillfället har jag i stort sett noll hjärnfunktion =(
SNÄLLA, hjälp mig!!!!
demilo:
Du har mail
//Annapanna
annapanna71: Vad jättefina ni är!!!! Tårtan såg jättesmaskens ut, nu får vi allt fundera snabbt :) Tackar för fotografierna, hoppas att vi får en lika trevlig dag.
demilo:
Vad kul att du tyckte det var fint
Vilket datum var det för dig och din tilltänkte?
Vi skrider fram längs den lååååånga gången nästa helg :) Börjar bli lite pirrigt nu.
demilo
Börjar bli? Här har det pirrat lääääänge och det är 2½ vecka kvar
Var precis och beställde en vigselring åt m2b oxå så nu ska han ha 2 ringar Drog över budget nu men vad gör det? =)
Helt plötsligt så måste man ju ha jättemycket känns det som.
Jag bestämde mig för att jag bara måste göra naglar, jag som hävdat bestämt att det inte var för mig. Jag har köpt fint papper till festprogrammet, vi som skulle köra med vanligt papper :) Så bara måste jag ha små färgade gröna glas stenar att dekorera borden med, små egen gjorda silverhjärtan till bordsplacering. Undrar vad jag kan komma på i fortsättningen :)
sockerhjärtan???
Nja nu får det nog vara slut på detaljerna. Hur går det för er andra då med planeringen?