Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
maljor:
Ni är jättefina!!
Stort grattis ditt det nya livet som FRU
Som sagt, välkommen i "Fru-klubben"
Jag har lagt in lite fler bilder i mitt galleri om ni vill kika.
Väntar med spännig på fler av era bilder.
Ha en riktigt skön sommardag!
//Anna
//Anna
glömde skriva länken igen
www.nogg.se/annapanna71
Tack ;) Det var väl ungefär det som fanns på våran kamera men jag vet att min mans *vad häftigt det känns att säga så* farbror filmade vigseln och så så vi ska be om kopia på det =)
Anna
Superfint!!
Måste komma in här lite varje dag ifall nån länkar till fler bilder så jag får se alla fina brudpar!!!!
Har lyckats få in några enstaka bilder till på familjelivs sidan, väntar otåligt nu på gästernas bilder :)
maljor: verkar som ni fått er dag som ni velat :)
grattis frun
du var jätte vacker och ni såg jätte lyckliga ut.
här är det ju dags om 2½ vecka.. har hur mycket kvar att fixa som helt *Svälj*
annapanna71: eran tårta såg jätte god ut!
Gillade bilden på er där ni står ute i skogen, jätte fint :)
Wicks
Vi fick våran dag exakt som vi ville, tom bättre än vi vågat hoppas på!!!
Tack å tack, vi är väldigt lyckliga och vi gick och la oss med värk i kinder efter att man gått runt och lett hela dan
Vi hade oxå mycket kvar att göra med 2½ vecka kvar så ta det lugnt och njuuut
Nu hoppas vi bara på tillskott i familjen snart
maljor: har du några bra tips+ =)
Wicks
Nja tips och tips. Vi hade en kanontrubadur som fick fart på festen, buffén hjälpte till att få bort det stela då folk fick röra på sig och prata med varandra och sedan för att vi var oss själva och partade loss mest av alla under kvällen =)
Vad vill du ha tips om?
Nu skulle jag behöva veta lite av er som har små sötnosar hemma.
Vi längtar ju och försöker nu, måste man vänta till samma dag man beräknar att mensen kommer eller kan man ta ett test ett par dar innan?
Har ätit p-piller så många år så jag vet liksom inte när den kommer alls och jag har inget tålamod att vänta utan räknar bara på hur det var under tiden med piller
Nån av er som kan hjälpa mig?
Nu finns det lite fler bilder på vår sida :)
Maljor: har inga bra tips, själv så tog det ungefär 3 månader första svängen efter jag slutat med piller och andra barnet tog det ungefär 3-4 månader. Lycka till med produktionen, väntar med spänning på fortsättningen.
Wicks: Vi hade jättebra band vilket gjorde susen :), har ni toastpersoner se till att dom känner sig säkra på vad ni förväntar er av dom. Sitt och planera med dom innan. vårt festprogram vart poppis och jag tror faktiskt att vi sjöng allt som fanns med. Håller dessutom med Maljor buffé det var toppen!