Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Jaha, då närmar det sig. Vi har packat allt vi ska ha med oss och styr vår kosa mot hälsingeskogarna. Kommer väl få abstinens över att inte kunna kolla av här på BT ;) Nu är det inte många dagar kvar tills Lördag då man stegar in i kyrkan och ska bli GIFT, Jippie!!!! Återkommer med bilder och berättelse så fort jag kan, nu är det nerver,glädje och kärlek som får styra närmaste dagarna :)
demilo: lycka till!
Åh, lycka till demilo!!!
Hoppas jag hinner få lite bilder innan det är min tur att fara dit
demilo:
Jag tänkte på dig igår och hoppas du hade en fantastisk dag. Vi väntar på dig och din härliga berättelse
Stort grattis!!!
Kram från Anna
demilo: hur känns de tnu då? grattis!
En ny Ljusdalsbo här! Hoppas man får joina :)
MissPrecious: hej på dig!. när är det dags för er då? =)
Nja det är väl mest jag som går i dom tankarna för tillfället, men hoppas på att sambon ska ändra sig :S
Välkommen missprecious/misspeach (misstänker att ni är samma )
Kommer du från Ljusdal? Hur gammal är du? *frågvis*
Snart är det min tur iaf!!! På onsdag åker vi upp och börjar med de sista förberedelserna... är så nervös redan så jag håller på dö känns det som
Sitter här vacker som en dag med nygjord nagelförlägning, precis solat lite i solarie och med en ANSIKTSMASK Känner mig såååå fin *hehe* Tur att gubben inte är hemma =)
Demilo
Hoppas ni hade en helt underbar dag i lördags!!!
maljor: är det lördag för din del?
här börjar det näermasig med.. nästan 1 mån kvar men vi åker upp på onsdag och stannar ett tag. den 11 ska vi på bröllop här hemma igen och sedan åker vi tillbaka kring den 18... så typ 1 ecka här hemma bara..oj va snart!
Vi kanske borde dra ihop en träff ån gång (om alla är uppe samtidigt nångång?)? vore kul att ses