• demilo

Järvsö och Ljusdals brudar :)

Såg att vår förra tråd hade stängts:(
    Så då öppnar vi väl en ny :)

• Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)
  • annapanna71

demilo:

ÅHHH vad du var vacker!!!!
    Du är verkligen som en prinsessa!
    Jag förstår att du var nöjd och vad kul att ni är nöjda med hela dagen.

Jag ska försöka få in lite bilder jag också men är så bedrövligt dålig på det. Måste väl öppna en sida först och främst antar jag

Stor kram till dig demilo och till din make

//anna

• annapanna71

Jag tror jag har lyckats få in lite bilder på min hemsida nu
    Jag provar så får vi se om länken funkar.
    www.nogg.se/Photos.asp&idHomepage=47972

Bilderna är lite suddiga men det syns kanske ganska bra ändå.

//anna

• demilo

annapanna71: Vilka fina bilder! Längtar tills vi får bilderna från gästerna vi har rätt få på oss. Visst är det härligt med det gifta livet, man blir liksom nykär igen :)

• Wicks

ähh jag försökte kika, men allt blir ju så mörkt på denna skärm
    får kika när vi komme ritll uppsala igen.

maljor: det är inte alls vidare trevlgit *hållr med' tack föresten :)

är uppe i ljusdal nu, vart begfinner ni andra er? eller tja färila snarare

• maljor

Nu är jag gift!!!!

Gud vilket underbar dag vi hade! Allt var mycket bättre än vi hoppats på och festen blev så lyckad att inte ens trubaduren ville gå hem så svärföräldrarna fick skicka hem de sista gästerna och trubaduren vid 02.15
    Hade kantorn som solist och hon sjöng så vackert så alla grät eller höll på att börja gråta - inkl. oss!!!
    Min ena kompis tyckte vi var så vackra så hon stortjöt och våra mammor satt och snörvlade sig genom hela vigseln!!
    Maten blev kanongod och tårtorna var såååå vackra.
    Trots att vi kom iväg från festen mellan 1 och halv 2 så kom vi inte i säng ordentligt förrän 4, så vi orkade med en ordentlig bröllopsnatt
    På morgonen så fick jag en oerhört vacker enstensring i morgongåva av min man och han fick ett guldhalsband av mig!!!

Fick massor av komplimanger för mitt hår som jag fixat på Syrran och Jag *tack Malin* och alla tyckte min klänning var sååå enormt vacker och jag kände mig verkligen så för första gången i mitt liv oxå!!!
    Skulle lätt göra om allt för dagen var så speciell och underbar så den kommer aldrig glömmas bort!!

Nu hoppas vi att nått kommer börja växa i magen snart och det gör alla runt oss oxå

Har bokat våran bröllopsresa nu oxå och vi kommer iväg till Thailand 2 veckor i januari.

Vill ni ha tips på musik till festen så kan jag ju bara säga Krister Fridh i Gävle!!! Trubaduren som kan spela nästan allt! Enormt skicklig och fick upp alla på dansgolvet!!!

Ha det bra allihopa och lycka till till er som fortfarande väntar

Kram till er!!!

• demilo

Maljor: Grattis!!! låter som ni hade en kanondag, välkommen in i fruklubben

• maljor

demilo

Det hade vi verkligen. Bästa dagen i mitt liv!!!!
    Tackar så mycket

• demilo

Maljor: Vad fina ni är!!! :)

Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)