Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
annapanna71
Grattis!!! Låter som att ni hade en helt otrolig dag =)
Hoppas vi får se lite bilder på er =)
demilo
Jo, jag hade ju gärna sett att m2b har 2 ringar men nu när jag stog nere hos guldsmeden kom jag på att det kanske inte går så bra för honom. Vi har redan en relativt bred ring (5mm) och kommer det en till lika bred kanske den hamnar ivägen då min m2b jobbar med händerna.
Får se hur det blir, ska prata med honom igen.
I rispåsarna hade jag knappt 2msk ris.
Hittade lite andra saker på stan idag som jag köpte istället. SÅ nu har jag först en "korsett" med stockings och strumpeband som jag ska ha på bröllopsnatten och idag köpte jag ett ljusblått kort nattlinne (slutar precis under rumpan) i silke med spets och slits i sidorna och längst upp i varje slits hänger en droppformad pärla. Till det köpte jag ett till strumpeband och detta tänkte jag ha på morgonen efter
Är sååå nöjd med inköpen idag
Idag har jag slutat med p-piller!!!!
maljor: våra ringar är 9mm sammanlagt och min m2b är hantverkare och det funkar. Det beror nog på hur din m2b´s händer ser ut.
Slutat med p-piller, ja då är det bara hålla tummarna att de där underkläderna har rätta virket i sig ;)
Själv suktar jag efter brudunderkläderna från twilfit men de var lite dyra, så vi får se hur det blir med det.
demilo
jo det kanske gör det... vet inte. Han får fundera lite på hur han vill ha det.
Hehe, jodå det tror jag Han älskar när jag överraskar honom med såna saker
Var in på twilfit idag men de hade inget i bra strl tycker jag, iaf inte i affären här =(
Jag har inte hittat några fina underkläder i någon annan affär, jag behöver ju en hel del stoppning upptill för att fylla ut klänningen
tråkigt =( själv har jag svårt åt andra hållet... tycker inte att de är så stora men jag gillar push-ups för att de trycker dem på plats som inte andra bh:ar klarar men det finns ju oftast upp till B och jag ska ha D =/
Samma problem med storlek fast ändå så stooor skillnad, hihihi.
mmm... det är inte roligt åt nått håll =(
maljor: vad gjorde at thon ändrade sig dvs sitt betende?
vad hade hänt om hon akstat ut dig? låter som de tär otrevligare i hennes närhet...
grattis till att du slutrat knapra piller btw
annapanna71: låter trevligt, väntar på fortsättnignne emd :)