Järvsö och Ljusdals brudar :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Såg att vår förra tråd hade stängts:(
Så då öppnar vi väl en ny :)
Wicks
Det är ingen som vet varför hon har börjat bete som hon gör. Det har ju lett till att jag faktiskt har väldigt svårt för henne och det är ju enbart hennes eget fel. Lite synd om min blivande faktiskt för han fattar inte heller =/
Nu har hon precis talat om att hon ska ha pärlor på sig för att visa vem som står oss närmast. Synd bara att jag bad mamma ha sina pärlor då
Tackar Om jag har räknat rätt så kan första tillfället för en knodd vara på bröllopsnatten
maljor: det vore jätte häftigt ju, får hoppas på en liten knodd för er då :)
hon låter ju inte vidare trevligt av det lilla jag hört... skule inte villa byta med dig, iofs har ajg en helt udnerbar svärmor så det spelar nog in...
wicks
jo det hoppas jag oxå på
Nä, försöker undvika att umgås med henne så mycket det går. Förstår att du inte vill byta, skulle inte jag heller vilja göra om jag var du ;)
maljor: är jobbigt läge med jus tsvärföräldrar, är ju svårt at tbrta med dom (sina egna gör man ju som man vill med).
wicks
jo precis. Vi tror att det handlar om att hon tycker att jag stjäl hennes lilla bebis. En annan anledning är nog att hon är avundsjuk på vårat liv och egentligen hade velat ändra på sitt eget.
Äh, behöver inte träffa henne så ofta som tur är
maljor: tur de tiallafall
har fått kläderna idag dock :)
denna:
farm2.static.flickr.com/1119/838679451_046d3634e3.jpg
farm2.static.flickr.com/1247/838709579_c3249e3292.jpg
Wicks: Jättefin klänning!
Annapanna71: Viss var det så att ni hade köpt tårtan i järvsö hos Britt-Inger. Jag står verkligen i valet och kvalet hur jag ska göra. Om ni gjorde det var ni nöjd, var den fin, finns det eventuellt bild som man skulle kunna få se??
demilo:
Visst köpte jag tårtan hos Britt Inger
Alla tyckte den var jättegod så jag är jättenöjd. Nu hade vi "bara" beställt en jordgubbstårta för det passade vårt tema så jag vet inte hur hon är på andra tårtor. Hennes Princesstårta var helt gudomlig förresten, den har jag ju också ätit
Jag har aldrig lagt ut bilder på internet så jag vet inte hur man gör... Är det svårt?
Annars kan jag skicka bild till din mail?
//Annapanna
Det vore toppensnällt om du kunde maila mig :) skorpisen@yahoo.se
Vi var inne på jordgubbstårtan, men vet inte riktigt hur den ser ut därav frågan.
Vad bra att du tyckte att princesstårtan var god, vi tänkte ta en variant med färska hallon i, har du testat den?