• demilo

Järvsö och Ljusdals brudar :)

Såg att vår förra tråd hade stängts:(
    Så då öppnar vi väl en ny :)

• Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)
  • maljor

Wicks

Japp på lördag är det dags för mig - 4 dagar kvar!!!!

Kommer på en del saker som jag vill ha med så man får ju mer att göra hela tiden Men... det blir bra i slutändan hoppas jag. Nu ska vi bara komma på nått att göra umjder festen... en lek eller uppdrag för gästerna...

Ja vi är upp till Ljusdal ung. en gång i månaden så nån gång borde vi vara där samtidigt

• Wicks

maljor: nervös? förstår att du kommer på nya ting hela tiden

jo vi är där uppe rätt ofta med dnu under sommaren. åker upp imorgon och sedan igen kring den 18de...

• maljor

Wicks

Ja jag är supernervös!!! Fattar inte varför egentligen, tror att det mest har att göra med att jag är rädd för att folk ska få tråkigt på vårat bröllop =(
    Har egentligen inte tid att sitta här heller nu utan borde packa men jag har ingen större lust med det för tillfället

• annapanna71

majlor:

Jag ska tänka på dig på lördag och hoppas att du får en helt underbar dag!
    Lova att du slappnar av och bara njuter
    Dagen kommer gå SÅÅÅÅÅ fort så passa på att njuta!!

Stor kram från Anna

• demilo

Hej allihop!
    Har precis kommit tillbaka från de härliga hälsingeskogarna. Vi har haft det helt fantastiskt
    Allt har gått som planerat och blivit bättre än vi någonsin kunnat föreställt oss.
    Festlokalen var perfekt för vår fest, maten var helt sanslöst god och sååå generöst tilltagen. Tårtan var riktigt smaskens och alla var toppenglada!
    Fixade håret på syrran och jag och det har inte kunnat bli bättre, dom gjorde verkligen ett kanon jobb! Rekomenderar dom verkligen, äldsta sonen sa i kyrkan att mamma såg ut som en riktig prinsessa.
    Vi var kvar på festen hela kvällen och festade och dansade till bandet stöldgods, som denna kväll hade Jörgen Åberg som sångare. Dom sjöng förresten i kyrkan med, kanonfint. Jag skulle kunna berätta hur länge som helst, ska försöka fixa lite bilder snart :) Tänk att ni har denna fantastiska kväll framför er. Lycka till Maljor som står näst i tur!!!

• Wicks

demilo: vad gav du för din frisy och hur såg den ut?

• demilo

Jag betalade lite mindre än 1500:- för smink och frisyr. Frisyren var liksom halvt uppsatt i lockar och flätor. Hon satte i lite löshår i mörkt och ljust vilket vart jättefint. Ska försöka få ut ett kort snart ska du få se. Jag fick jättemycket komplimanger för den, till och med av fotografen :)

• maljor

demilo

Vilken rolig dag ni verkar ha haft
    Hoppas på de där bilderna ;)

Idag åker vi upp till Ljusdal. Allt är packat (tror jag ) och nu ska hela rasket ner i bilen bara

Ska till syrran och jag och göra mitt hår oxå. Malin där hade jättemycket idéer på hur hon ska göra mitt går så det blir nog bra =)

Anna

Slappna av? Vad är det? *s* Nädå, har börjat slappna av lite nu när nästan allt är klart men nervositeten är kvar..

• Wicks

vi drar upp till ljusdal idag med, men mest föra tt greja (egentlgien för att vara socialat och ta hand om huset). men ska bli skönta tt komma upp nuigen. problemet är att ajg har ininordens ont i amgne.. amkattarr typ

• maljor

Wicks

Vad jobbigt =(
    Både jag och m2b hade mycket problem med magkatarr förut så jag vet hur det är =(
    Hoppas det lättar snart för dig!!!

Svar på tråden Järvsö och Ljusdals brudar :)