• Samach

15 september?

Nån mer som gifter sig den 15 september?

• Svar på tråden 15 september?
  • vårbrud2008

Tossi
    Vi var på Boardershop i fredags, men vi handlade inte till bröllopet eftersom vi har köpt ett paket med mat och dryck, men det var kul att vara där ändå. Handlade till oss själva och till vanliga kalas framöver.

Idag blev det klart hur många gäster det blir. Vi bjöd 40 st, och vi kommer att bli 33 st. Alldeles lagom!

Fick även tag i kantorn idag och hon var mycket positiv till vårt upplägg, så imorgon ska jag skicka papper och notor till henne och sen ska vi väl träffas nån gång framöver för att hör hur det låter.

Gjorde också lite småärrenden på stan idag och köpte bla nagellack, trosor och papper till konfettipåsar.

• Billa

41 dagar kvar tjejjer!!
    Börjar ni bli nervösa?! Det börjar jag!

Nu har jag inhandlat skor till bröllopet. Köpte två par skor så jag ska prova dom med klänningen å se hur det känns!
    Har även köpt sminket som behövs och en klänning till brunchen dagen efter!

Imorrn ska vi ut till festlokalen och kolla lite nogrannare. Typ undersöka stereoanläggningen lite bättre å så! Vårat värdpar ska oxå med å kika!

Tärnans klänning är oxå inhandlad nu!

Längtar som tusan nu!

• Blivande Fru Ljung

41 dagar kvar!!!?
    Shit va lite. Vi ska sätta oss ikväll & checka av vad som är gjort & vad vi har kvar.
    De meste stora sakerna är avklarade, så det är mycket pill som jag lätt kan glömma bort. *hua*

Nån mer än jag som har konstiga drömmar ang. dagen D?

• Zynx

Danslektioner påbörjas imorgon.
    Nästa helg är sista besöket med alla delansvariga på plats inför bröllopet. Därefter är allt som är bestämt spikat och går inte att ändra på.

• Billa

Blivande Fru Ljung , jupp, nog finns det konstiga drömmar om bröllopet! Blivande har oxå massa konstiga drömmar om bröllopet!

Vi övar på dansandet hemma! Blir mer spännande så!

• DanSa

Nervös?! Jaa guuuu ja
    Härligt obehaglig pirrande känsla. Börjar dessutom bli läskigt nervös för en ev möhippa. Anar lite ugglor i mossen och min blivande ser lite pilemarisk ut. Hur är det för er andra? Har ni redan blivit möhippad, tror ni att någonting är på G eller tror ni att det inte kommer att bli någonting?

• majsanna

Jag är inte nervös än. Just nu är det fortfarande ganska mycket praktiska grejer som måste göras, men jag misstänker att ju närmare 15 september vi kommer ju mer nervös kommer jag att bli.
    Konstiga drömmar har jag också haft, men nu var det ett tag sedan. Vaknade och var jättearg på toastmastern för att han inte kom bland annat.
    Om en timme ska vi träffa vår präst.

• Zynx

Är det bara jag som inte har blivit nervös ännu? :-P

• vårbrud2008

Jag är nervös lite då och då, men än har det inte börjat på allvar. :)

• Billa

Jag vet att min syrra som är tärna har planerat möhippa, den kommer inte denna vecka för hon jobbar på medeltidsveckan i Arboga hela veckan. Men risken finns nog för veckan därpå för då har jag fortfarande semester.....fan jag kommer bli helt nojjig av mina gissningar när det blir! Ser fram emot det dock!
    Hade möhippa för en kompis för typ två månader sedan å det va superkul!!

Svar på tråden 15 september?