15 september?
Nån mer som gifter sig den 15 september?
Nån mer som gifter sig den 15 september?
Jag gifter mig också den 15 september. För oss är det ganska lugnt just nu. Inbjudningarna ska vi skicka ut precis efter midsommar har vi tänkt. Kommer ha OSA 5 augusti. Passar bra eftersom vi har semester då och mer tid att planera det sista då. Mina kläder och smycken är helt klara samt min ring. I helgen som kommer ska vi kolla in kläder till min blivande samt ring till honom.
Jag hoppar väl på denna tråden jag med :)
Jag har beställt klänningen som borde komma senast i augusti.
Inbjudningarna tänker vi inte skicka förens i juli och ha osa den 1/8. pga att vi inte vill ha en lång svars tid, har redan skickat ut save the date kort.
Sen kommer alla som vi inte bjuder vara välkomna på vigseln. Kul att se att alla inte tänker lika :)
Ang att planeringen är stilla, nja tycker att det är nu det börjar röra på sig :D
Jag ska prova klännigar imorgon.
Vet inte varför men jag börjar bli nervös för det. Eller snarare orolig att jag inte hittar nån. Hatar egentligen att prova kläder så det är kanske där problemet ligger. Hittar jag ingen, måste jag till nån ny affär, vilket jag inte har lust till.
Oj vilka I-landspronlem jag har.
Jag ska också gifta mig den 15 september!!!!!
Vi har det mesta klart. Skickade inbjudningarna idag och har osa 1/8.
Tycker att det är lugnt för tillfället och inte så mycket kvar att göra.
Idag är det 100 dagar kvar!
Fick min klänning idag :D
Den är jätte fin, ska försöka fixa bilder på den så snart som möjligt.
vi också! :)
Nu har jag hittat "den". Ja klänningen alltså - eller liv & kjol blev det men så snyggt. Enda kruxet är att det tar 14 veckor att beställa den om den inte finns på lager. Så håll nu tummarna på att allt går i lås.
Blivande Fru Ljung *håller tummarna*
Åhh, får jag oxå vara med här?!
Klänningen är köpt, inbjudningskorten skickade och osa den 1/8. Det enda som saknas just nu är lite karaktär för att bli av med de där retliga sambokilona som jag av någon underlig anledning har dragit på mig. Såg att det var någon som skrev att det var 100 dagar kvar idag, fasen nu eller aldrig, NU ska kilona väck!!
Ps. Blivande Fru Ljung: hoppas det gick bra med att hitta Din klänning! Å apropå ilandsproblem och mitt inlägg här så verkar du inte vara den ende... kram på dig!