• Samach

15 september?

Nån mer som gifter sig den 15 september?

• Svar på tråden 15 september?
  • Mrs_B

Prästen ringde i lördags och vi ska träffa honom nästa vecka.

Kollade ringen förra veckan och den är så vacker.......:)

Har i stort sätt bara vigselprogrammet kvar och det kan jag göra klart när vi träffat prästen.

Vid månadskiftet blir jag arbetslös så då ska jag ägna mig åt det sista med bröllopet.

• Billa

Vi har bestämt all musik nu! Det blir:
    Ingång: Drottningholms musiken av Roman, första satsen
    Psalmer: Gudskärlek är (289)
    Highwood . ( en psalm på engelska)

Solostycken för 2 tromboner: Feather theme och Amazing grace

Utgång: All you nedd is love i svänging variation på två tromboner

Så det ska bli jättekul! Är så nöjd med musiken!

bettan27, vad blev det för sånger då?!

• bettan27

jo det blev för alltid m sara löfgren, vet att den är vanlig men den e så fin! sen you are the sunshine of my life m stevie wonder, en glad låt! in och ut musik återstår att se men blir väl wagner och mendelsohn tror jag...
    psalmer är svårt!!

• Tossi

Musik har vi valt:
    Inmarsch Mendelsson
    Körsånger : För kärlekens skull och det vackaraste
    Psalmer (inte kollat av med prästen än med vill ha) är 333 (änglarna sjunger i himlen) 791 ( du är värdefull) och 89 (låt oss bärar ditt budskap herre)
    Sen ska vi ha en eller två stycken för trumpet, vet dock ej vilka ni får gärna komma med förslag!!! ;) Tror det räcker med ett och att han klämmer in lite på psalm 89.
    Utmarsch är Vi ska vandra i guds kärleksljus, sjungs av kören med acc av piano under hela tiden alla gästerna och vi går ut.

• Mrs_B

Ingångsmarsch Canon av Pachelbel
    Solosånger För att du finns
    Kärleken är
    The Rose
    Psalmer Guds kärlek är (289)
    Det blomstertid nu kommer
    (med annan text)
    Utgångsmarsch Mendelsohn

• bettan27

ingen som fått sin ring än?

• majsanna

bettan27: Min ring har jag haft hemma sedan i mars nångång och min M2b:s ring hämtade vi igår, men vi lämnade in den idag igen för guldsmeden hade graverat fel.

• Billa

Jag borde få hämta min ring när som hellst! Har dom inte ringt på måndag så ringer jag dom å kollar hur det går!

• DanSa

Ingen ring här inte. Skulle ha fått hämta den på lördag. Ringde igår för att kolla om det var ok, men det gick inte. Guldsmeden är sjukskriven (vi visste att han skulle opereras när vi lämnade in ringarna men han trodde dock att han skulle vara tillbaka nu) och vet inte när han är tillbaka. Guuulp! Håll tummarna är ni söta! I annat fall blir det första bästa tuggummi apparat

• bettan27

håller tummarna
    förresten vad har ni under era klänningar? strumpbyxor? stayups? inget?

• DanSa

Den härligt snygga underkjolen *ironi* gör ju inte direkt så att man känner sig som en prinsessa. Funderade först på att köpa nya sexiga vita underkläder men nu när kjolen är där och jag behöver en axelbandslös bh (använder inte det så ofta) så känns det lite onödigt att lägga ut med den summan. Jag kommer att använda en axelbandslös bh som jag redan har, köpt ett par vita vanliga trosor och sen ett par söta stay ups med en liten bredare spetsrand på. Däremot så har jag köpt jätte fina svart/vita underkläder som jag tänkte att jag kunde byta om till senare (om ork finnes). Bh´n har axelband och är någonting som jag kommer att kunna använda senare. *spännande* Kan verkligen inte fatta att det börjar dra ihop sig nu. Två arbetsveckor kvar sen har vi semester för att inte tala om Dagen B

• Billa

Vet ni?!?!?! Jag ska åka å hämta min ring nu!!!!!!!!!!!!!!!!! Iiihhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ska bli såååå spännande!!!

• bettan27

min klänning har ingen underkjol o e rätt figurnära.. kanske behövs ett par bra strupmbyxor, skulle föredra stayups men kanske syns.. får sen när jag har klänningen! den sys in för tillfället.. byter oxå om till nåt sexigare på kvällen (jaa om ork finns) under klänningen ska det ba sitta skönt o inte visa nå ränder lr så..

Svar på tråden 15 september?