• Samach

15 september?

Nån mer som gifter sig den 15 september?

• Svar på tråden 15 september?
  • Billa

Barkarö kyrka!
    En kompis bodde på hotell arkad på sin bröllopsnatt å va jättenöjd!!

• BröllopSala

Nu börjar det arta sig...igår var vi och handlade vinglas, servetter, vaser till borden, skor till Anton och Tobias. Festisar, saft till de som inte vill ha alkohol eller kolsyrat. Lite pynt till den blivande gästboken, som för övrigt ska inhandlas idag.
    Sen var vi till terra plast och hämtade prislista på engångsartiklar, ex. ölglas till baren.
    Jag måste komma ihåg att vi ska fylla i hindersprövningen oxå, den ligger hemma och väntar.
    Det är roligt att planera, i allafall när det flyter på.
    Jag har kommit på vad vi ska ha till brudskålen, det blir små ost-och basilikahjärtan.

• Billa

Vi har fått hem våra champagneglas nu!! Beställt från internet så det är våra namn och bröllopsdatumet ingraverat och ett brudpar!! Ett glas var åt oss! Jättefina!! Såååå nöjd!
    Vi har inhandlat murgröna till bordsdekor så det blir en utmaning att hålla dom vid liv i fem veckor till! hehehe!! Jag har INTE gröna fingrar!

36 dagar kvar nu!!!!!!!!

• BröllopSala

Billa!!

Vart beställde du era glas?? och hur mycket kostade de? Kanske kan överraska min blivande med ett par...
    Hur lång leveranstid??

• Billa

BröllopSala, www.rofa.se
    Dom är skitsnygga. Det står på hemsidan att det är 2 veckors leveranstid men det tog drygt en vecka för oss att få dom! Pris står på hemsidan!
    Jag köpte morgongåvan till min blivande där!

• BröllopSala

Tänkte höra om ni har bestämt till vilken låt ni ska dansa bröllopsvalsen? Vi har börjat fundera lite, men inte bestämt oss än.

• majsanna

Vi har tänkt att ta en riktigt klassisk valslåt: An Der schönen blaue Donau. Har börjat träna vals. Det går väl sådär, men relativt bra med tanke på att vi aldrig dansat vals förut.

• Billa

majsanna, den är fin! Vi har inte bestämt än. Vi ska ha ett band som spelar så vi ska kolla bland deras noter vad de har för valser!!

• Billa

Nu ska jag iväg på konsert med Per Gessle!!!

• bettan27

har inte varit så aktiv i denna tråd, kikat in ibland och läst

själv är det mesta klart, tror jag :) nu längtar man mest.

ni som ska dansa men inte till vals, vad dansar ni till? kommer inte på nån riktigt självklar låt.. vi ska alltså dansa "tryckare" istället..

Svar på tråden 15 september?