15 september?
Nån mer som gifter sig den 15 september?
Nån mer som gifter sig den 15 september?
Ingen???
Jo jag!!
Äntligen nån som svarar! Är det fullt upp med planering nu då? Alla frågar det. Ganska stilla tycker jag, man väntar ju på svar på inbjudningen och så...Stort eller litet bröllop? Klänning? Berätta!
Det är väl som er - ganska stilla. Det är lite svårt att planera när man inte vet hur många som tackar ja. Klänning är dock inte klart tyvärr. Skulle provat idag men hon som äger butiken skulle sy på nån annan klänning hela dan
Hur går det för er då?
Jag har fått min klänning på posten, men inte hämtat den ännu. Kan beskådas på www.vitabymilo.se, det är nr 15.
Vi har bjudit ca 120 pers samt barn då...Fått svar från ungefär hälften hittills.
Åh va fin den är.
När skickade ni ut inbjudningarna? Vi gjorde det för ca tre veckor sen & osa är 1/7 så nån panik behöver man väl inte få ännu...?
Vi gifter oss också 15 sept. Klänningen håller på att sys. Lite synd att jag inte köper en färdig då jag liksom redan vetat hur den kommer att bli och att den sitter så som jag vill (men det är väl bara att hålla tummarna). Lite förvånad att ni redan har skickat ut inbjudningskort och osa redan 1/7. Vi tänkte skicka ut dem nu i början på juni och sedan osa 15/8 (som jag tyckte var tidigt, funderade på 20/8). Tvekar lite hur inbjudningskorten verkligen ska se ut (klipper och klistrar själv). Skickade ni ut inbjudningarna så där bara en vanlig dag? Var ni nervös när ni lagt dem på lådan?
När vi la dom på lådan blev det ju lixom mer på "riktigt". Ingen återvändo osv, men samtidigt väldigt skönt att gå in i en ny "fas". Nu väntar man på alla svar så man kan planera efter det.
Vi ville ha det lite tidigare eftersom vi (våra mammor) kommer göra större delaen av buffén. Så de var väl lite deras önskemål oxå så dom inte ska behöva sressa så mycket.
Åh allt är bara för roligt nu
Jag bara längtar...
Roligt med en septemberbrud till! Spännnade med en klänning som sys tycker jag, det blir säkert jättebra! Sitter den fint är ju viktigast och det lär ju din göra om en sömmerska tagit mått och så. Vi skickade ut inbjudningarna för två veckor sen. Men har OSA den 26 augusti. Tycker tre veckor räcker att planera resten (hoppas jag...)
Nervöst ja, när man lagt på korten, kan ju liksom inte bjuda in fler om de känner varann lite på håll...Jag har bara bjudit en kusin, undrar vad de andra kusinerna tänker?
Vi ska också gifta oss den 15:e september. Vi skickade inbjudningar i torsdags och det var många som blev överraskade, vi har ju hållt det hemligt sen vi bestämde oss i september förra året. Bara våra familjer har vetat om det. Nu känns det verkligen på allvar tycker jag:) Lite nervös börjar jag bli också, men vad kul det ska bli!!!!