• Samach

15 september?

Nån mer som gifter sig den 15 september?

• Svar på tråden 15 september?
  • bettan27

förövrigt 36 dagar kvar!!! oooh ila till i magen där

• Billa

bettan27, har ni inte någon låt som är ERAN ?! Annars har vi: What a wonderful world, Everything I do I do it for you,Det är för oss solen går upp, Flying without wings,
    Hmmmmmm....återkommer när jag har funderat lite till!!

• Blivande Fru Ljung

Vi ska dansa till Barry Whites: Your my first, the last, my everything - en rivig discodänga. Ska bli så kul att se de förvånade gästernas miner.

• DanSa

MÖHIPPAD!!!!! Japp tjejer, nu var man möhippad och klar då Fyyy fasen, vad bakis jag var igår. Känner mig fortfarande helt blåslagen, mörbultad och alldeles alldeles lycklig! Helt klart en underbar dag med en massa pinsamma saker. Fick åka MC, havremoppe (som jag för övrigt trillade av), badade bubbelpool, picnic på djurgården, underbar middag och sedan utgång. Helt otroligt! Kan inte fatta att mina vänner hade samlats för mig. Nu är det bara min blivande kvar sen kan vi koncentrera oss på de sista bröllopsbestyren. Till er som fortfarande inte har blivit hippade: Håll i Hatten! Massor med kramar blivande fru Pärlfjärd

• Billa

33 dagar kvar!!!!!!!!

DanSa, va kul! Det låter som att ni hann med många grejjer!

• bettan27

har ni era ringar klara och hemma? bilder vore kul!!

• DanSa

Billa, jaa det var roligt och vi hann med en hel del. Tiden bara flög iväg och det tråkiga samtidigt som det är väldigt skönt är väl att det är "överstökat".

Bettan27, ringarna är inte klara och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Guldsmeden har operat sig och lite beroende på när han blir bättre får vi hämta ringarna.

Jag måste få fråga er andra om det är någon som känner någon eller som vet om det finns någon i Mariefred/ Strängnäs som skulle kunna tänka sig att sminka en brud?

• DanSa

Bettan27: nu vet jag ju inte vad ni har för musikstil/smak men har ni tänkt på att Metallica´s Nothing else Matters faktiskt går att dansa vals till? Jag hade ingen aning

• Billa

bettan27, jag skulle ha fått hämta min ring i fredags men så ringde guldsmeden förrförra veckan å frågade om det va ok om jag kunde hämta ringen denna vecka istället.....tydligen så ska guldsmeder oxå ha semester! Så han lär ringa när som hellst nu!! Ska bli sååå spännande! Lägger upp en bild när jag fått hem den!!

DanSa, jag vet tyvär ingen i den trakten som är bra på att sminka.

Hehehe, ja den låten går ju i tretakt! Har jag aldrig tänkt på !! Det vore ju astufft!!

• bettan27

jodå metallicas låt har varit på tal men känns inte riktigt hundra.. nån annan bra"rockig" låt? texten måste ju funka oxå...

Svar på tråden 15 september?