• Samach

15 september?

Nån mer som gifter sig den 15 september?

• Svar på tråden 15 september?
  • vårbrud2008

Jag ska hämta min vigselring på onsdag och det ska bli så spännande.....:) :)

Har fortfarande inte fått någon möhippa. :(

Sambon har dock sin inbokad.

• bettan27

finns tid kvar! vänta bara!! va oxå osäker på om jag skulle få någon, men nu har jag fått veta att det blir iaf!! men inte när glad.. mannens blir på lördag!!!

min ring kommer förövrigt om ca 2veckor, hoppas jag!! lägger upp bild då! va har ni för ringar? nyfiken, älskar smycken!!

• BröllopSala

Oj oj....nu börjar nerverna göra sig påminda. Ännu är det mycket kvar att ordna. Vår son har inte kläder än, han ska vara näbb. Blommorna är nästan beställda, jag ska till Malin som ska göra buketterna nästa vecka någongång och visa hur jag vill ha det.
    Ringen borde vara färdig snart, vi har inte pratat med prästen än. Både vigselprogramm och festprogramm ligger bara som idéer ännu, inget färdigt.
    Jag är nervös...möhippa...jag säger bara möhippa...känner på mig att det kan hända något fredag eller lördag. Jag gillar inte att inget veta, vill ha kontroll...
    Ha det bra brudar!!

• Mrs_B

Jag har ändrat mitt nic, fd vårbrud.

Kollade på vigselringen idag och den var UNDERBAR!!!!!!!!!!! :)
    Men den var inte riktigt klar så den fick stanna kvar i affären och vänta på våra förlovningsringar som ska göras om sista veckan.

• Billa

Nu har vi varit på vigselsamtal! Det va en jättetrevlig präst. Känner mig trygg men nervös!! Det börjar ju närma sig nu! Ikväll ska vi träffa organisten och lägga upp musiken ordentligt! Blir kul att höra honom spela!

Väntar på att min ring ska bli klar nu! Vill se den nuuuu!!

Hur går det för er andra?!

• bettan27

ska sy in klänningen på tisdag!! får ringen om 2veckor ca.. ¨håller på med festprogram för tillfället. annars är det mesta ganska klart? lr nä inte direkt med det viktigaste iaf

• Tossi

Vi har en massa saker kvar, känner mig en anningens stressad, men när jag kollade på det så räcker faktiskt mina tio fingrar till :D

Ska sy in min klänning, hihi... :D
    Vigselsamtal ska vi ha nästa torsdag, dvs om en vecka.

• Mrs_B

Har i stort sätt bara prästen kvar men han har semester hela nästa vecka också.

Känns lugnt!

• bettan27

nu har jag äntligen bestämt solosånger till kyrkan! även bröllops"dansen" (ej vals)... håller på med festprogram och vigselprogram. imorgon syr jag in klänningen! sen kommer nog ringen i slutet på veckan tror jag! hur går det för er andra då?

Svar på tråden 15 september?