• Samach

15 september?

Nån mer som gifter sig den 15 september?

• Svar på tråden 15 september?
  • Tossi

Vi ska antagligen också handla på Calles. Var där förra året inför min pappas 50 års fest, så jag har väl ett hum, det gick iaf åt mindre vin och öl än vi trodde men mer cider (eller tja det blev 1 burk över). Var iofs en del barn och en del som körde då.

• vårbrud2008

Hej tjejer!

Hur går det för er??????

Här är det bara lite småsaker kvar att fixa så jag är inte särskilt nervös.
    Väntar fortfarande på att en del ska svara på om det kommer på bröllopet eller inte. Sen kan jag köra på igen och fixa det sista.

• Billa

Hej alla brudar! Va ett tag sen jag checkade in här!
    Nu börjar allt röra på sig ordentligt! Pratade med prästen idag å vi ska träffa honom 16/8 . På torsdag ska jag å syrran (tillika tärna) till sthlm och köpa skor till mig och klänning till henne och ev. en klänning som jag kan ha på brunchen som är dagen efter!
    Annars är det mesta fixat!

• Zynx

Hupp, inte checkat in här uppenbarligen.
    Gör det nu då.

Sälen den 15/9:e, enligt våran projektplanering så skall vi vara klara till 73% med förberedelserna (vad nu DET innebär).

• Tossi

Vi var på Calles och boder shopen i lördags vi! Har ingen bild så jag kan skriva här vad vi köpte :)

6 flaskor rött vin + 2 bag in box (Gato negro)
    18 flaskor vitt vin (3 lådor)(Sunrise)
    18 flaskor mousserande (Asti cinzano, obs ej den vanliga som finns på systemet)
    6 flak cider (tre sorter)
    6 flak öl (tre sorter)
    4 flaskor Zours appel
    2 flaskor baileys
    1 flaska dooleys
    1 flaska Citron vodka
    1 flaska Kurant Vodka
    2 flaskor rom
    1 flaska Tequila
    1 flaska cointreau
    1 flaska jägermeister
    1 flaska bacardi
    1 flaska likr 43
    2 flaskor xante päron konjak
    1 flaksa whisky
    1 flaska midori
    1 flaska björnbärslikör

Vi ska ha fribar på kvällen, så där av all sprit, vi har några flaskor hem redan också. Vi räknar med att ca 50 personer kommer dricka alkohol. Det hela gick på ca 6000.

• Billa

Vi kommer köpa alkohol från systemet. Dels för att det inte kommer gå åt så mycke alkohol och dels för att om det blir något över så kan man lämna tillbaka det!

• majsanna

Vi hade nog inte åkt till Tyskland om vi inte ändå hade haft en Malmö-semester inbokad. Så nu blev det samtidigt en semestertripp.

• Billa

Aha! Både nytta å nöje alltså!!

Svar på tråden 15 september?