• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Älin

Cameline: najs med feber o diarré =/. håller tummarna för att ni slipper det!!

Vi sliter med gästpresentationerna och sambon har prestationsångest "men är det tillräckligt roligt då?". Måste bli klart idag helst innan sju, så det får vara så roligt det vill... Hoppas det kan bli lite chokladpraliner gjorda ikväll. Och lite vals!

• mammaK

Min sambo har nedräkningsruta på sin data Så nu är det:
    4 dagar 23 timmar och 30 minuter till vigseln=)

• snart mrs Lindholm

Cameline

Vad skönt att ni har fått era sprutor jag fick inga symtomer förutom att det kändes som om jag hade ett jättestort blåmärke precis där hon stack!
    Är ni nervösa inför resan?
    Jag är mest nervös inför resan hela bröllopsbestyren är avklarade kan koppla av nu dom här sista dagarna
    Mitt visa krot slutade fungera idag så jag hoppas att jag hinner få ett nytt på 1 vecka annars vet jag inte vad jag gör!
    lycka till 5 dagar kvar

• Cameline

snart mrs Lindholm : Skönt att höra..

Jag längtar till att få komma bort och bara ta det lungt nu, det har varit alldeles för mycket på sista tiden..

• Giiirly

Känns lite konstigt att något man suttit och planerat med i 1½ års tid bara tar slut efter lördagen :)
    Skönt på sätt å vis men man kanske bör hitta ett nytt intresse?!

Har ni hunnit ordna med allt nu, eller vad har ni kvar?

• Lilla Li

Vi är också vaccinerade nu. Vi tog mot polio och hepatit A, de sprutorna får man inga biverkningar av. Min sambo fick vaccin mot turistdiarré också, det är inga biverkningar av den heller. Så det är ju skönt.

Har träffat floristen också. Hon är sådär härligt galen och skön. Tror det blir skitbra. Hon lämnar buketten hos mig på fredag så får jag ha den i kylen. Och på lördagen åker hon själv till festlokalen och fixar små vaser med en liten blomma i till varje bord.

• irrepirre

nu är bröllopstrippen bokad, 2 nätter på klockargården i tällberg. vi hade tänkt 3 först men saknaden efter barnen kommer bli för stor.

annars pysslar och fixar vi för fullt..

• Lilla Li

Igår hann jag skriva ut vigselprogrammen i alla fall. Ska vika dem idag. Skrev ut omslaget till festprogrammen också, Kristofer ska skriva ut inlagan på jobbet idag.

Återstår att fixa de sista placeringskorten och gästboksbladen. Drinkmenyn kan vi inte skriva ut förrän på torsdag efter att vi har träffat restaurangchefen, eftersom vi inte vet vad drinkarna kommer att kosta eller om de ens vill göra dem på restaurangen...

• Kakan -07

Vi var på Martin Olsson och handlade all alkoholfri dryck, snacks och chokladpraliner igår. Jätteskönt att få det gjort!
    Idag har jag mailat in festprogrammet till tryckeriet, så det ska vi hämta senare i eftermiddag. Och imorgon blir det till att sitta och knyta ihop dem med omslagen. Har en känsla av att det kan ta mest hela dagen!
    Tänkte även gå och växla lite pengar till bröllopsresan idag och fixa växelkassa till baren.

4 fjuttiga dagar kvar...!!!

• Lilla Li

Shit nu har jag pratat med mamma i telefon i typ en timma på jobbet...

- Mamma har skrivit klart sitt tal och både hon och pappa gråter jättemycket när hon läser upp det, så hon måste öva.
    - Min bror är tillsammans med en kvinna vars äldsta dotter är 16 år och brukar skära sig. Nu har den här dottern ätit glas i veckan och kommer inte på bröllopet. Hon mår bra (fysiskt i alla fall) men föräldrarna kommer inte kunna slappna av om hon är med och därför följer inte hon med. Vi måste därmed justera bordsplaceringen och skriva ut en ny karta.
    - Jag måste ringa till festlokalen och varna dem för att det kommer skickas telegram till deras adress men som är till oss, så att de inte slänger dem eller nåt annat dumt.

Usch nu blev jag stressad...!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3