• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • Cameline

Lilla Li : Tack!

Hoppas hoppas..inget regn..

Har ni backup paraplyer med er???

• Lilla Li

Cameline: Vi kommer nog köpa nåt paraply och ha med oss ja. Ett mörkrött nog, eftersom det är vårt tema.

Apropå mörkrött så måste jag berätta om min sambos panikbröllopsdröm i lördags. Vi skulle ha rehearsal dinner typ på festlokalen (det ska vi inte ha i verkligheten så jag vet inte vad han fick det ifrån). Då hade restaurangen gjort juldukning! Tomtar, bjällror, glitter, röda sidenband, kvistar osv överallt. Han blev helt rasande! Restaurangchefen förklarade att vi ju hade mörkrött tema och detta var det enda röda han hade. Hahaha. Sedan kom min sambos storebror. Han och hans fru ska adoptera barn, får antagligen sitt barn nästa sommar och det är mycket prat om detta just nu. I drömmen hade de precis fått klartecken och skulle åka och hämta barnet redan nu, så de tog över hela middagen och allt handlade om dem och deras barn. Samtidigt som min sambo i drömmen var jätteglad för deras skull, så var han frustrerad eftersom vi behövde prata om bröllopsdetaljer.

Kul att han också får panikdrömmar tycker jag.

• Cameline

Lilla Li : Hahaha gulligt att din sambo har lite bröllopsnerver..

A. ä hysterisk över kostnaderna (som vanligt)

hehe

Då ska vi oxå ha med paraply..

Ska kolla in väder länken..

• Cameline

Bra iofs att det inte är stekhett..

Man vill ju inte svettas bort smink eller dyr parfymdoft..

• Lilla Li

Cameline: Nej precis. Värmen slipper jag gärna. Men det får gärna vara sol och helst inte regna på hela veckan. Vi ska fotografera oss på en hembygdsgård där det är mycket gräs, intill en älv bl.a. Regnar det så blir det gegga överallt...

• Älin

Kolla på

smhi.se

De har iofs bara 5 dygnsprognos, men imorgon kan vi se prognos för lördagen. Dock visar smhi regn här på fredag, men de har ju oftast fel *hoppas*

Hörde nyss en härlig kommentar från köket "tycker vi ska gå och bada idag" BAD, änteliiigen!

• Kakan -07

Jag är så full av iver och längtan nu att det ens är svårt att skriva!
    Vi är båda lediga hela veckan och har gjort upp ett litet schema för det som behöver göras. Känns underbart att vi snart är där!!

• Lilla Li

Ja det ska bli så kul!

Har försökt leta reda på papper idag men det är fan slut överallt. Ska försöka i en pappersaffär på andra sidan stan där jag inte varit än...

Nu är jag fin i håret i alla fall! Allt klar inför frissan på lördag också. Hon kommer 10:45 och är klar runt 13 ungefär. Så schemat blir såhär:

10:45 - Frisören kommer
    13:00 - Lunch
    14:00 - Sminka mig
    15:00 - Ta på mig klänningen
    15:30 - Åka till kyrkan

• Cameline

Nu är vaccinerade och klara..

Jag frågade om det fanns några biverkningar..hon svarade..man kan få feber och svår diaré i värsta fall..
    hahaha (Vi skrattade)

Svår...finns det lätt diarré ???

Iallafall om vi blir sjuka nu så hinner vi nog tillfriskan tills på lördag..
    Men det var högst ovanligt med feber sa hon..

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3