• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • mammaK

Grubblare och Humma
    Kul med fler i tråden! Välkomna=)

Idag tog dom min m2b, vi var hos mina föräldrar och då kom två av hans kompisar och hämtade honom. Tyvärr hade nästan alla bokat, men dom skulle iaf bli 3. Jag är glad att dom inte blev alla för då hade det blivit skydiving, usch!
    Men nu skulle dom bada tunna och mest bara ha en kul grabbkväll. Jag har inte hört ngt sen dom åkte vid 4. Det sista jag fick veta var att han inte kommer hem förens imorgon.
    Synd bara att han inte hann säga hejdå klokt till varesig barnen eller mig. Men jag hoppas han har askul.

• Humma 11/8

Ohhh, de tog min sambo idag också... klockan 20, har fått rapport från bestmannens flickvän att de hoppat fallskärm, skjutit paintball, klättrat och nu är de på Grönan... Låter som om han har haft såååå kul!

Tack för välkomnandet!

• mammaK

Det lät kul. Är du inte glad att du inte visste innan att han hoppat fallskärm?

Jag hörde ett skräckexempel på en sån grej, mannen var på svensexa och hans kompisar ringde bruden och sa att han skulle hoppa och att hon väl kunde komma och titta. Hon åkte dit och stod och tittade på planet, tillslut "hoppade" någon ut och han sjönk och ingen fallskärm fällde ut sig, när "han" dunsade i marken började kompisarna asgarva, för han satt i själva verket på kontoret utan att veta vad som pågick, det som dom slängt ut var en docka.
    Snacka om att jag förmodligen hade dödat ngn...

• Humma 11/8

mammaK
    Nja, nej, jag hade nog hellre velat veta innan, men han är en äventyrskille så detta är bara en grej i raden av påhitt som kantat vårt förhållande

Fast nu längtar jag efter att få träffa honom och höra allt!

• Humma 11/8

mammaK
    Ja du, hade hans kompisar gjort något sånt.. oj, oj, oj

• mammaK

Då är du van=) Jag är så himla rädd för att flyga så att kasta sig ur ett plan skulle jag aldrig göra. Om jag inte var tvungen, men då är det en annan sak.

• Humma 11/8

mammaK
    Då antar jag att ni inte kommer flyga någonstans på bröllopsresa, eller hur har ni ordnat kring det?

• Cameline

Kakan -07, Aruba (Divi Aruba + Renaissance Marina), 14-27/8
    Lilla Li, Grenada och Carriacou, 19/8-2/9.
    Bruden Ringman, Cypern 13-20/8 (med hela familjen)
    irrepirre, en 3 nätters resa till obestämt mål 15-18/8 (utan barn)
    rottizz- dubai 23/12- 31/12. samt miniresa månd el tisd efter bröllopet
    Popupp, Kryssning till Helsingfors 13-15/8, sedan Azorerna 16-23/8
    Sussen2007, Österlen 12-19/8
    Cameline, Aruba, Bucuti Beach Resort 16/8-28/8

• sussen2007

Vid midnatt kom sambon hem från sin svensexa, i morse åkte han till jobbet igen. De hade visst försökt ta ledigt åt honom idag också, så att han skulle slippa, men det gick inte. Men han hade i alla fall haft det jätteroligt! Jag såg på hela honom hur nöjd han var! :) De hade först varit på Citygross och handlat grillmat. Där stod en bubbelpool uppställd, med vatten i, som reklam så klart, för de sålde såna där. En av grabbarna kom på att nu ska här minsann badas! Så sambon fick klä på sig badbrallorna och hoppa i, och sitta där ett tag. Personalen tittade konstigt på dem, men ingen verkade våga gå fram och säga nåt. Sen åkte de iaf till en GoCart-bana, men då var den stängd! Snopet, för det var sagt att den skulle va öppen. Vidare till Trosa Havsbad där de satt och drack lite öl. Efter ett tag kom en jätte-gummibåt ( en sån där skitsnabb ) som tog dem till en liten ö där det fanns vedeldad bastu. Så de bastade, grillade och badade hela kvällen. Och sen samma båt tillbaka. Det var en lycklig sambo som kom hem igår! :)

• mammaK

Humma
    Jag har lovat att svälja rädslan när vi bestämmer oss för vart vi vill åka.

Min m2b svensexa blev en katastrof. Han var nöjd med halva men sen hade det varit skit. Så han och en av hans kompisar kom hem vid halv 5 och sov här.

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3