• Klurifax

11 augusti 2007 del 3

Hej!
    Här samlas vi... Sista tråden innan bröllopet?

• Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3
  • mammaK

Nu har jag blivit så inspirerad av dirtydancingdans, så vi pratade om att köra något annorlunda vi med, typ värsta schlagern eller ngt.

Smart att prästen förstavar. Vår präst sa att om vi känner då eller börjar haka oss då, dels kommer hon ha texten där och om det nu skulle bli panik ändå så kör hon dom "vanliga" löftena och vi säger efter. Men det där låter ju bra, då blir det ens egna löften vilket fall som!

• Cameline

mammaK : DEt är ascoolt!!

Vi funderade ett tag på att göra en bugg attack..
    men det blev DD

• Cameline

9 dagar kvar nu..

Nu äntligen semester..

Kakan07: Kommer ni vaccinera er inför Aruba??

• snart mrs Lindholm

Cameline
    Har jag helt fel eller skulle du också till Aruba?
    Jag har fått mina sprutor för både a och b

snart är det dax

• mammaK

Cameline
    Kommer ni köra lyftet?

• Cameline

snart mrs Lindholm : vi ska till Aruba, menar du spruta för hepatit?

Ska ni till Aruba?
    Vilken resort då?

mammaK : nej nej, denna koreografi är simpel inget avancerat alls.

Men både jag och A. kan inte dansa..alls..ingen koordination eller nåt..men vi tänkte att vi kanske kunde lära oss.

Vilken låt hade ni tänkt köra till?
    Jag tror schlager kan bli hur bra som helst..

• mammaK

Vi bestämde oss för att först dansa lite lungt och fint till jag ska aldrig sluta älska dig med Jonas Gardell sen ha min sambo gjort en snygg övergång till Värsta slagern och det blev skirbra. Så nu ska vi nog köra på det! Vi kan inte heller dansa så bra....

• Älin

Roligt att tänka på dansen Vi kör vals rakt av, men med lite snurrar och "show". Känns kul och mindre stelt, då gör det inget om man inte gör det helt perfekt. För det är ju lite svårt...

Sitter med gästpressentationerna. vad det är svårt med farmor/farfar och liknande samt "nya" karln till m2bs mamma. Några tips?

• snart mrs Lindholm

Cameline
    Vi har tagit båda hepatit sprutorna
    vi åker den 14 till Bucuti i 2 veckor ni då?

Är alla lika nervösa som jag är?
    Känns som att nått kommer att gå galet ( fast det skall det tydligen göra för att det skall bli lyckat ) vad vet jag

• Kakan -07

Jag hade vaccinerat mig redan (var i Egypten för några år sedan) så jag har int behövt ta något mer. Sambon däremot har varit och vaccinerat sig.

Nu ska jag natta, även fast det är svårt när K inte är hemma. Imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern - ÄNTLIGEN!!

Ses och hörs imorgon tjejer! God natt!

Svar på tråden 11 augusti 2007 del 3